Hej alle,
Tak for flere fine svar. Og dejligt at se, at tråden også kan tage nogle afstikkere.
Jeg kan se, at der er 3 retninger at følge.
1. Ny motor, (Crate, 302, osv.)
2. Kompressor,
3. Hearders, Knast, toppe og 4 port Holley.
Jeg vælger formodentlig nr 3 - da det nok er det som er nemmest for mig at gå til.
Desuden har jeg jo allerede en 4 sug/fordeler top samt 4 port Holley påmonteret. Så kan jeg få Headers, Alutoppe og en mild knast arrangeret, tror jeg, at jeg er i mål.
Og kan jeg få bare lidt mere spark i min fine motor (der er een som nævner et friskt pift, når den skifter fra 1 til 2) vil det være fint.
Ekstraspørgsmål - min tænding er en Petronix - bør man opgradere denne også, når det andet bliver lavet? Skal jeg over i MSD som mange andre efterhånden også har på eller er det bare blæer?
Tak for svar - er der nogen som kan anbefale et sted at få tingene lavet? Måske et sted hvor alt kan klares?
PS. Glæder I Jer også til at køre som Jeg? - jeg skal faktisk ud at starte hende op nu og jeg glæder mig som en sindsyg til at høre hende brøle igen. (Jeg har naturligvis haft hende startet 1 gang om måneden gennem hele vinteren).
Vh Bjarke