Omdrejningstæller på 66/67

Mere
7 år 2 uger siden #1 af 1197
Hej jeg testede en omdrejningstæller fra en 66/67er og den virkede som den skulle når jeg sætter stel på den sorte ledning og puls på den røde troede jeg men det viser sig den er sat sammen med tændingslåsen og bilen vil ikke starte hvis den ikke er tilsluttet , normalt får sådan en kun stel og fra tændspoler eller hvad ?? Når den sættes i som den er slår den bare helt ud når der kommer tænding på og ser ud til at være defekt hvad kan der være galt ??? Nogen forslag ?
Martin

Smilet er bredt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 2 uger siden #2 af 502
Besvaret af 502 på Omdrejningstæller på 66/67

Hej jeg testede en omdrejningstæller fra en 66/67er og den virkede som den skulle når jeg sætter stel på den sorte ledning og puls på den røde troede jeg men det viser sig den er sat sammen med tændingslåsen og bilen vil ikke starte hvis den ikke er tilsluttet , normalt får sådan en kun stel og fra tændspoler eller hvad ?? Når den sættes i som den er slår den bare helt ud når der kommer tænding på og ser ud til at være defekt hvad kan der være galt ??? Nogen forslag ?
Martin


Ja du skal ha den i serie med din plus til tændspolen, og ikke som på en anden rpm, en lednig på minus på tændspole...

ellerers så ring :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 2 uger siden #3 af 1197
Besvaret af 1197 på Omdrejningstæller på 66/67
Tak jeg prøver i løbet af ugen

Smilet er bredt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen