Paxton

Mere
2 uger 23 timer siden #1 af 1914
Kunne godt tænke mig at vide,hvor mange der kører eller har kørt med Classic Paxton og hvad deres erfaringer har været B)

Please Log på to join the conversation.

Mere
1 uge 5 dage siden #2 af 2887
Hvad er en Paxton?

Please Log på to join the conversation.

Mere
1 uge 4 dage siden #3 af 2151
Godt spørgsmål

Please Log på to join the conversation.

Mere
1 uge 4 dage siden #4 af 486
kompressor
Bilag:

Please Log på to join the conversation.

Mere
1 uge 3 dage siden #5 af 2303
Hvad specifikt vil du vide

Please Log på to join the conversation.

Mere
1 uge 2 dage siden #6 af 1914
Hej Bo
Størrelse på dyser,tænding hvor mange gr. ,hvad var bedst carbhat el box ,str på blowthroug carb.
Det var bare lige en start
Vh 1914

Please Log på to join the conversation.

Mere
1 uge 2 dage siden #7 af 2303
Hej Teddy

Se lige dette indlæg
mustangklubben.dk/fora/gaesteindlaeg/268...lue-for-money/235836

Jeg ved godt det ikke giver dig alle svar, men så har du en lille ide om hvad det handler om

Vi kan tage resten på PM

Please Log på to join the conversation.

Mere
1 uge 2 dage siden #8 af 678
Hej Teddy
Med hensyn til tændning så max 28 gr ved 2500 rpm som total,med mindre du har en tændnings box der retadere tændningen ved boost så kan du komme afsted med mere fortændning,hvor meget ved jeg ikke,men vær meget forsigtig med fortændning,.
Vacum advanc er no go.
Med hensyn til cab skal det være den mekaniske og ikke vacum,700 cfm til 750 cfm, vil være fint,over dyse med 5% og lad dine tændrør fortælle dig hvor du er,så tag den der fra.
MVH
Per

Please Log på to join the conversation.

Mere
1 time 2 minutter siden #9 af 2303
Hej Teddy
Jeg har sendt dig en besked

Please Log på to join the conversation.