Bremser . 3095 B.W.J.

Mere
4 måneder 1 uge siden #1 af 3095
Da et firm har monteret, bremseforstærkerpå min bil, og lavet et T stk.for vakuum , fra
karburatoren og til ventildækslet , fra den ene side , og tilbremseforstærkeren på den
anden side af T stk. Bilen standser men blorkerer ikke. Er der for lidt sug når man monterer
et T stk. som er monteret en slange over til ventildækslet.
Venlig hilsen 3095 B. W. J.

Please Log på to join the conversation.

Mere
4 måneder 1 uge siden #2 af 1869
Hvis jeg forstår det rigtigt får din karburator masser af falsk luft og derfor en mager blanding,mens din bremsekraftforstærker ingen virkning har..Bremsekraftforstærkeren skal kun forbindes til karburatoren..

There is no substitute for rearwheel drive...Period.."

Please Log på to join the conversation.

Mere
4 måneder 1 uge siden #3 af 2491
din bremseforstærker skal ikke sluttes til på karburatoren,men sidde på indsugningsmanifolden så den er under gasspjældet,den måde du har beskrevet giver kun falsk luft,og dårlig motoregang

Please Log på to join the conversation.

Mere
4 måneder 1 uge siden #4 af 678
Som Jimmy skriver vacum til bremse forstærker skal være rent vacum fra manifold og kun det og ikke andet.
Jeg har oplevet det på min bil at det fra staternes side var koblet forkert,men nu er den jo i DK så det er lavet om.

Please Log på to join the conversation.

Mere
4 måneder 1 uge siden #5 af 1869
Rigtigt..Men har de fleste karburatorer ikke den store slangetilslutning til en bremsekraftforstærker monteret i bunden af karburatoren under spjældene og dermed netop manifold vakuum ..:cheer:

There is no substitute for rearwheel drive...Period.."

Please Log på to join the conversation.

Mere
4 måneder 1 uge siden #6 af 3037
Jo jeg vil mene at den pæne måde er at tilslutte egr til karburatorens fulde vakuumport og så manifold vakuum til bremseforstærkeren.
Du kan jo prøve at nøjes med en forbindelse fra bunden af karburatoren til bremseforstærkeren, den til ventildækslet er jo bare for at suge overskudstryk ud af krumtapshuset.
Endeligt kan du jo lige sætte en finger på og sikre dig at den suger. Der skal være sug på porten i tomgang, hvis du har fuld manifold vakuum, i modsætning til portet, der først kommer ind, når bilen får lidt omdrejninger.

Please Log på to join the conversation.