Skip to main content

Så er der kommet priser på ny MUSTANG, fra 600.000

Mere
9 år 5 måneder siden #1 af 320
Endelig kom der priser.

Se dette link for mere information.

Det bliver spændende og jeg glæder mig til at se hvordan efterspørgelsen kommer til at fordele sig på henholdsvis ECOboost kontra V8.

Se online brochure her og priser her .

Det bliver godt (y)

Tager glædeligt imod ordre på disse fine biler :biggrin: mri@hosbond.dk :biggrin: :biggrin:
[attachment:1

]ford-mustang-2015.jpg[/attachment]
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 200
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #2 af 200
Interessant

Jeg synes ikke jeg kan se track pack på udstyrslisten? 35000 for 2 recarosæder er også en voldsom pris synes jeg. Kan de ikke købes som ekstraudstyr i løs vægt .... så slipper man for at betale 180% personvognsafgift af dem ......

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 måneder siden - 9 år 5 måneder siden #3 af 486
jeg vil have en 5.0 cab i guld metallic :biggrin: :sick: nå det kan man ikke få .. så må jo jeg nøjes med hvad jeg har
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved 486.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 måneder siden #4 af 320
Anders, en interessant tanke (y)

Ingen problem Kim, jeg får den bare malet, skal jeg sender en slutseddel :biggrin:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 200
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #5 af 200
Sidst Ford Danmark besluttede at importere så havde de alle mulige former for problemer med typegodkendelse - og der blev jo monteret ekstra lydpotter m.v.

Er den nye Mustang typegodkendt i sin amerikanske form eller skal de igen her i DK splittes ad? Det er mit indtryk at hvis et andet EU land har typegodkendt en bil, så kan ting komme lempeligere ind i DK .... ex. Ferrari, Lambo m.v. som støjer ganske meget

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 200
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden - 9 år 5 måneder siden #6 af 200
når jeg konfigurerer en 5.0 GT på hjemmesiden siger den tl sidst i oversigten at den er med brembo bremserne ´, line Lock m.v. så det ser ud til at Ford tager den hjem udelukkende som Track pack ved 5.0 ?????

Hvor mange biler tages hjem til udstilling? .... eller tages der kun hjem på bestilling?
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved 200.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 måneder siden #7 af 320
Ud fra mine oplysninger, så bliver de bygget på Flat Rock fabrikken i Michigan i en EU udgave. Så mon ikke det bliver, som med Lambo osv.

Vi har pt. fået en ordre tilgænglig ved os. Det vil efter min overbevisning blive en lagerbil ved Ford Store Butikkerne, men vi skal nok ikke forvente at der står en af hver model og en i alle farver i butikken :biggrin:

(y)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 200
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #8 af 200
hvad betyder det når du siger I har fået en ordre tilgængelig? At I kun kan sælge et stk. eller at I hjemtager en bil til jeres udstilling?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 2731
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #9 af 2731
I børsjagon, så er det jo 600 af de lange eller lidt over en halv "stang". Mange penge. Jeg troede egentligt at grundmodellen ville slippe billigere ind, men 4'eren er selvfølgelig dyrere end V6'eren, der hvor de kommer fra.

Den nye ser fin ud, og kører sikkert meget bedre end selv de næstnyeste Mustanger, men selv hvis den var inden for mit råderum, så ville jeg nok holde mig til de bare lidt ældre Mustanger. Dvs. den jeg har fra 2001 og op til 2009. Nå, men på fredag får jeg vel den store gevinst, og så kommer jeg måske på andre tanker :-) Eller jeg er genial og henter 5-800% på børsen i år så der er både til skat og bil. Eller måske må jeg købe en ny cykelpumpe når børsen går ad helvede til :lol:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 måneder siden #10 af 320
Mht. 1 ordre, så er det meget normalt, at der er stor reft om disse i første produktionsrunde. Det er oftes sådan ved introduktion. Alle kæmper om at få bilerne med i første produktionen.

HELDIGVIS, laver de jo flere biler i måneden efter :biggrin: hvor det igen er muligt at få en produktion til firmaet, så ingen alarm Anders.

Du kan sende en mai med, hvordan du kunne tænke dig, den skal sættes sammen, så vil jeg med glæde leverer den til dig (y)

mri@hosbond.dk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 2233
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #11 af 2233
Hvorfor kan man ikke se prisen på Gt40'eren på Ford's hjemmeside.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 200
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden - 9 år 5 måneder siden #12 af 200
Nu har jeg tænkt mig lidt mere om ;) Jeg er overrasket over at den lille EcoBoost er blevet prissat så højt og jeg synes at Ford Danmark måske er ved at begå samme fejltagelse som i 2005.

Det er meget muligt at man kan argumentere at med 313 hk så skal den prissættes i forhold til andre sjove biler - men den er og bliver en 4 cylindret bil som kunderne med rette kan formode vil tabe en formue i gensalgsværdi over de første års ejerskab.

Den skulle have været prissat til 499.000 for at blive en rigtig succes her i Danmark. De personer der virkelig vil have en 5.0 GT Mustang kender mange andre importkanaler og om 6-9 måneder - når der begynder at stå rigeligt med nye biler hos de amerikanske forhandlere - med mindre dollaren fortsætter med at gå amok -vil man kunne privatimportere en 2015 V8 5.0 helt ned i nærheden af 600.000,-

Jeg synes også at ekstraudstyrskataloget er dyrt - og at Ford Danmark burde overveje at sælge delene som løsdele. Da der er fuld gennemsigtighed på priserne i verden så er det sku en smule blåøjet at tro at den danske køber - hvis de ikke skal føle ømhed bagi - ikke hæfter sig ved at en option der i USA kun koster et mindre beløb ender med at koste kassen i DK. Mange andre billeverandører har fundet ud af at adskille ekstraudstyr fra bilen så det matcher det danske afgiftssystem så hvorfor ikke Ford?

Prisen på 5.0 GT synes jeg også burde ligge under 700000. I 2005 hvor bilen ikke officielt blev solgt i hele verden kan jeg forstå hvis Ford US ikke har givet gode rabatter på bilen til importøren - men nu hvor det er en reel World car så vil det undre mig hvis ikke Ford DK har bilen til en god pris - med deraf fornuftig afgift til følge. Derfor ville jeg tro at bilen burde kunne sælges billigere end i 2007 hvor den også landede på godt 700K. Den burde have ligget på 675000 i basisudgaven .....

Men måske ønsker Ford DK reelt ikke at Mustangen bliver populær som den er i USA - men blot er en sportlig high end addition til det danske produkt program ....

Så Michael - om end jeg meget gerne havde dig til at levere mig en bil - så tror jeg at jeg henter den selv - hvis jeg da ellers kan finde plads i budgettet.
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved 200.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 2670
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #13 af 2670
Hej Michael og alle i andre! Har jeg ret i det jeg har hørt, vil mustang 2015 , være at finde fysisk i aalborg, hos brdr. Hosbond, fordi de skal være brand store som en af fem forhandlere i dk. ? :woohoo:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 måneder siden #14 af 320
Ja Henrik, butikken står færdig til juni, men mener Mustangen kommer lidt senere. (y)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 1347
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #15 af 1347
efter hvad jeg har hørt kommer der også en eller flere i Odense hos Vestergaard

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 måneder siden - 9 år 5 måneder siden #16 af 320
Jep, og Esbjerg, Århus samt KBH. (y)
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved 320.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 måneder siden #17 af 499
Bilen burde jo koste efter det den er, en 2 dørs Mondeo Coupe. At kalde den en sportvogn er den for tung til, for høj og lang til. Det er lidt som 71.73 modellen, det var en Mustang af navn, men ikke af hjerte.
Bilen skulle havde vejet max 1200 kg helst under med V8eren, have sit eget design og ikke ligne en Ford men en Mustang.
Det er fedt bilen bliver solgt i hele verden, men det skal da være som den billig bil den er i USA, var det ikke hele ånden bag bilen som hedder Mustang. At det skulle være en bil nr 2 eller 3, gad vide hvem der har råd til det i vores land. Ford burde ikke glemme hvor de kommer fra og det som gjorde dem store, biler der bliv kastet af samlebåndet til små penge så en familie med en indkomst havde råd til at købe en ny bil.
Og jeg tager da gerne den nye Mustang i sort, Tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 200
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #18 af 200

499 skrev: Det er lidt som 71.73 modellen, det var en Mustang af navn, men ikke af hjerte.
Bilen skulle havde vejet max 1200 kg helst under med V8eren, have sit eget design og ikke ligne en Ford men en Mustang.
Det er fedt bilen bliver solgt i hele verden, men det skal da være som den billig bil den er i USA, var det ikke hele ånden bag bilen som hedder Mustang. At det skulle være en bil nr 2 eller 3, gad vide hvem der har råd til det i vores land. Ford burde ikke glemme hvor de kommer fra og det som gjorde dem store, biler der bliv kastet af samlebåndet til små penge så en familie med en indkomst havde råd til at købe en ny bil.
Og jeg tager da gerne den nye Mustang i sort, Tak.


Hvis vi nu accepterer at verden udvikler sig, så synes jeg da at den nye Mustang er en meget spændende viderefortolkning af konceptet. Jeg har jo ikke selv prøvet den endnu - men alle de test jeg har set er vel ret begejstrerede over både design, kvalitet og performance. Min eneste anke - og den skal ikke opfattes negativt, blot min egen nøgterne tilgang til det - er at jeg synes at EcoBoost er prissat for højt - og jeg havde håbet på at Ford havde gjort mere for at den netop skulle blive opnåelig i det brede marked - præcist som den er i USA.

Håber at der rundt om i de 5 nye Ford centre bliver gjort noget spændende for at markedsføre den godt .... og måske kunne der laves nogle arrangementer for os Mustang entusiaster B) :biggrin:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 2731
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #19 af 2731

200 skrev: Håber at der rundt om i de 5 nye Ford centre bliver gjort noget spændende for at markedsføre den godt .... og måske kunne der laves nogle arrangementer for os Mustang entusiaster B) :biggrin:


Man må jo sige, at de mest oplagte købere er de, som allerede en gang er "gået i fælden". En fælde, som jeg er ret så glad for at være i ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 måneder siden #20 af 499
Nu er det ikke mig som ikke følger udvilklingen, men måske andre, her tænker jeg på en anden tråd.

Prøver Ford ikke netop at holde på de gamle dyder og gør et stort stykke ud af det. Og sammenligner med biler fra dengang, de glemmer bare at deres politik er en helt anden i dag. Tingene har det med at gå i ring om det så er godt eller dårligt. Og lige nu er det ligesom det var i 71 (man bruger bare ikke big-block mere, men istedet en kompresser), og en dag laver de en model ala den i 74, det håber jeg bare ikke.
Problemet med den nye Mustang er at alle Fords biler skal køre med næsten samme platform, så for man jo rimelige ens biler ud af det. Det kan man så kalde udvilkling, eller mangel på samme. Men at kalde det en sportsvogn kan man ikke. :)

Og Anders det er fint du gerne vil have den nye Mustang, men mærkeligt du ikke vil betale for den og støtte op om Ford når nu de gør noget rigtigt, det er der min kæde ryger af. Endda i en tråd som en Ford medarbejder har startet.
Det koster jo kassen at spille smart det ved alle, ellers var det jo ikke smart vel, har man ikke pengene og prøver afligevel så er man jo fattig smart og det er en helt anden ting og knap så smart. Men sådan er vi så forskellige, jeg skulle sikkert ikke have skrevet dette men det er jo det jeg mener, længere er den ikke. :huh:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 200
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #21 af 200

499 skrev: Nu er det ikke mig som ikke følger udvilklingen, men måske andre, her tænker jeg på en anden tråd.

Prøver Ford ikke netop at holde på de gamle dyder og gør et stort stykke ud af det. Og sammenligner med biler fra dengang, de glemmer bare at deres politik er en helt anden i dag. Tingene har det med at gå i ring om det så er godt eller dårligt. Og lige nu er det ligesom det var i 71 (man bruger bare ikke big-block mere, men istedet en kompresser), og en dag laver de en model ala den i 74, det håber jeg bare ikke.
Problemet med den nye Mustang er at alle Fords biler skal køre med næsten samme platform, så for man jo rimelige ens biler ud af det. Det kan man så kalde udvilkling, eller mangel på samme. Men at kalde det en sportsvogn kan man ikke. :)

Og Anders det er fint du gerne vil have den nye Mustang, men mærkeligt du ikke vil betale for den og støtte op om Ford når nu de gør noget rigtigt, det er der min kæde ryger af. Endda i en tråd som en Ford medarbejder har startet.
Det koster jo kassen at spille smart det ved alle, ellers var det jo ikke smart vel, har man ikke pengene og prøver afligevel så er man jo fattig smart og det er en helt anden ting og knap så smart. Men sådan er vi så forskellige, jeg skulle sikkert ikke have skrevet dette men det er jo det jeg mener, længere er den ikke. :huh:



:biggrin: Peter for pokker. Hvor i mit indlæg så du en eneste reference rettet mod dig? :biggrin: Jeg er heldigvis tykhudet så skyd du bare løs. Min kommentar var egentlig ret PRO Ford - idet jeg ønsker at se så mange Mustanger på vejene som muligt.
Det er mit indtryk at bilers prissætning i dag ikke blot er baseret på den kostpris der er på produktion - men langt mere i forhold til det segment som køretøjet skal konkurrere i. Det er der jeg er uenig med Ford - primært om den lille EcoBoost. Jeg mener bilen er prissat uden for sit naturlige segment.

Jeg er bange for at det går med Mustangen som det er gået med Ford Kuga. Kuga er måske den fedeste bil i segmentet men grundet helt skæv prissætning står den helt stille i sammenligning med Nissan Quasqai m.fl.

Om jeg måtte have råd eller ikke råd til at købe en ny bil er nok tråden uvedkommende - for mig handler det altid om at betale en pris som jeg synes er rimelig - og hvis jeg ikke synes dette, så kan jeg enten lade være med at købe - eller jeg kan vælge en anden salgskanal eller en helt anden vare .....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 2731
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #22 af 2731
@Anders og Peter

Jeg synes også, at 600 kilo kroner for en Musse er ganske meget, men så tænkte jeg, at hvilke andre biler findes der, hvor man får over 300 heste for samme eller mindre beløb? Det er vel ok, selvom det er meget. En allemandsbil bliver den dog næppe, når den ligger så højt. Så skulle den vel ned omkring 400 for coupe og 450 for convertible eller der omkring.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 200
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden - 9 år 5 måneder siden #23 af 200

2731 skrev: @Anders og Peter

Jeg synes også, at 600 kilo kroner for en Musse er ganske meget, men så tænkte jeg, at hvilke andre biler findes der, hvor man får over 300 heste for samme eller mindre beløb? Det er vel ok, selvom det er meget. En allemandsbil bliver den dog næppe, når den ligger så højt. Så skulle den vel ned omkring 400 for coupe og 450 for convertible eller der omkring.


Peter har faktisk er ganske godt argument i at den lille Mustang ikke burde koste mere end en Mondeo. Sådan er det i USA - og det er kun fordi vi gennem tiderne har vænnet os til at USA biler er dyre herovre. Men nu hvor Ford lancerer globalt, så synes jeg ikke det giver mening at sætte bilerne i forskellige segmenter afhængigt af hvilke region de sælges. Ford mener tydeligvis noget andet - og jeg antager at det er Marketing der er endt med argumentet "hvor får man ellers 314 hk til 600.000" :P

Salgstallene vil vise om jeg tager fejl ;) - Bilen fejler i hvert fald ikke noget (y)

B)
Anders
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved 200.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 2731
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #24 af 2731
@Anders

Du har gode argumenter. Jeg var i øvrigt overrasket over, at V6'eren ikke kommer til Danmark. Den ville jeg langt hellere have en 4'eren og så til en lavere pris. Allerhelst vil jeg dog have V8'eren, og selvom begge de nye ikke-V8'ere kan køre i cirkler omkring min 2001 V8, så er jeg ret så glad for de 8 propper under hjelmen. Det giver naturligvis ingen mening, men netop derfor har jeg en Mustang, øhh 2, men dog ikke længere 3 :pinch:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 måneder siden #25 af 921
Jeg kan kun være meget enig i det Anders skriver. (y)

Hvad med en leasing aftale på en Mustang?? :huh:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 måneder siden #26 af 574
Og lige over på den anden side af Øresund koster EcoBoosteren 320.000 SEK (256.000 DKK) og GT'eren 366.000 SEK (293.000 DKK).

Hos vores store nabo mod syd koster EcoBoosteren 35.000 EUR (261.000 DKK) og GT'eren 40.000 EUR (298.000 DKK).

For pokker altså, hvor bliver man træt af at bo i det her lille, brandbeskattede jantelovs-land. :S

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 200
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #27 af 200
ret skal være ret .... andre mener den er kanonbillig :biggrin:

bt.bilen.dk/bilnyheder/2015/1/kanonbillig-ford-mustang/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 2731
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #28 af 2731
Dvs. 784.000 kr. for en V8 Convertible. Det MÅ da presse priserne på de gamle!? Altså ikke for dem før 2002, men for dem efter :lol: Jeg tænker, det må gøre det billere at få en 2011'er hjem eller "bare" en 2005-09'er!

200 skrev: ret skal være ret .... andre mener den er kanonbillig :biggrin:

bt.bilen.dk/bilnyheder/2015/1/kanonbillig-ford-mustang/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 måneder siden #29 af 486
du har en pointe... :woohoo: Jens

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 2025
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden - 9 år 5 måneder siden #30 af 2025
Jeg er ikke i tvivl om at svaret er at "Men måske ønsker Ford DK reelt ikke at Mustangen bliver populær som den er i USA - men blot er en sportlig high end addition til det danske produkt program"

Hvis den var ret meget billigere ville det være en konkurrent til Mondeo, og der er jo ikke meget ved at kapre kunder fra sig selv. Den skal heller ikke konkurrere med Passat osv. Det er jo trods alt en coupé/gt, ikke en familiebil, uanset prisen vil den ikke tiltale hovedparten af børnefamilier

I dk vil det altid være en entusiast bil, der skal konkurrere med a5, bmw4, alfa osv. Og i det segment er prissætningen vel ikke helt skæv (desværre..)

Men Ecoboost rimer altså ikke på entusiast, uanset specs ikke fejler noget. Så er det jo bare en Mondeo coupé. Ingen objektive argumenter, kun følelser.

At den så måske kan privat importeres billigere end de oficieller priser er en anden sag :-)

Men det kunne være interessant med en fornuftig erhvervs leasing - som alternativ til en bmw 5 eller a5. Ford, i må kunne lave noget fornuftigt flekslease, baseret på den eksporteres efter endt leasing
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved 2025.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 2025
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #31 af 2025
I Dubai annonceres der med GT til ca 350k kr

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum