Svar: Ford Mustang ECO boost

Bemærk: da du posterer som en 'Gæst', kan du ikke efterfølgende redigere beskeden eller slette det
X

Emne historie: Ford Mustang ECO boost

Maks. visning af den sidste 6 indlæg - (Sidste indlæg først)

  • Alexander
  • 's profilbillede

Tak for alle jeres svar
I har fået mig til tænke lidt ud af boksen.
Har været ude prøver to Eco boost. Den ene helt original og en med en anden udstødning så giver en noget beder lyd...
Men stræber stadig efter prøve V8erne

igen tak for jeres tilbage meldinger
sætter jeg stor pris på

Køb den bil du har lyst til :-)
Men vent og se hva regeringen finder ud af ang. registreringsafgifterne i fremtiden. Hvis de bliver sænket så meget som de snakker om, så kan du nok få en MY18 GT med 10speed AT, til samme pris som en GT MT idag. Og så har du en bil der går 0-60mph på under 4. Og det er sku ikke til at kimse af.

Der findes masser af krumspring til at få I4'eren til at lyde af lidt mere, men den får bare aldrig noget der lyder i nærheden af en V8'er.
Og så er Coyote motoren en virkelig gennemprøvet motor.

Men tag ud til forhandleren og få et par prøvekørsler. Og god fornøjelse med jagten ;-)

Jeg har kørt i begge
ECOboost model er mere end frisk og bilen er virkelig let at bare sætte sig ind i og så køre samt den virker ikke tung
til motorstørelsen.... meennnn den har ingen lyd og vi kender ikke gensalgs værdien endnu

GT modellen har lyden og nok også lettere at sælge igen...

da jeg kørte i den lille motor model blev jeg overrasket og sagde at den kunne jeg godt leve med. men da jeg kørte i GT eren blev jeg virkelig forelsket... så det er nok fornuft imod V8 kræfter

Det kommer en hel del an på hvad du vil med bilen:

* Vil du have bilen for udseendet (ECOboost), eller for hestekræfterne (GT)?
* Skal du bruge bilen til at pendle til/fra arbejde (ECOboost), eller kun til fornøjelsesture/banekørsel (GT)?
* Skal den være billigere i indkøb (ECOboost), eller er pris ingen hindring (GT)?
* Skal den være billigere i drift (ECOboost), eller er månedlige udgifter ingen hindring (GT)?

Der er sikkert flere spørgsmål man kan stille, men det kan da forhåbentligt sætte tankerne lidt i gang.

Personligt har jeg ikke prøvet ECOboost modellen, men den har da 300+ hk, og <6 sek. 0-100 km/t, så uanset hvad får du en meget kapabel bil.

  • Alexander
  • 's profilbillede

Hej medlemmer i MCD

Ville høre om der var nogle der havde prøvet hørt om ECO boost.
Da jeg er blevet helt vild med de nye modeller. Men de nye koster jo også noget mere.
Hvad er jeres holdning til vælge ECO boost frem for GTen og omvendt

Tak for jeres svar