Tænding på 351c
Hva med Co ??
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
There is no substitute for rearwheel drive...Period.."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
på min motor er der 4 bolt ved hver hoved leje bolt på krumtap, er det så en Cobra jet?? det er det jeg er blevet fortalt..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
There is no substitute for rearwheel drive...Period.."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
There is no substitute for rearwheel drive...Period.."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så ser det sort ud for jer.. ..
Se. Du er vis.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ok jeg prøver lige de 16 gr. så vender jeg tilbage. på forhånd tak
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Never argue with a moron ! They will just drag you down to their level, and beat you with experience !!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er ikke vigtigt hvad den har af tænding i tomgang det er mere vigtigt at den i fuld avance ikke kommer over ca 35grader OG samtidig ikke tændingsbanker ved sejtræk !
Nemlig..så fik vi en guru på banen.. ..
There is no substitute for rearwheel drive...Period.."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Never argue with a moron ! They will just drag you down to their level, and beat you with experience !!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis man ikke ved noget om tændning så find en som gør og lad ham eller hende lave det. Ellers bliver det i værste fald dyrt, og i bedste fald for man langt fra nok ud af motoren.
Og husk er motoren ikke 100% helt som dengang den forlod fabrikken, så kan man ikke bruge de ting Ford har skrevet ned til noget som helst og man må starte forfra.
Vil man gerne have mest muligt ud af sin motor om den er tunet eller ej, så er man nødt til at lave en custom tændningskurve som passer lige til ens egen motor. Og der er næsten altid noget at hente ud af det, selv med standart motor. I over 95% af alle biler kører motoren mærkbart bedre efter en rigtig gang justering, det er hvad folk har fortalt mig når de kørte herfra. Og nej jeg gider ikke justere flere biler end mine egne.
Så få justeret tændning og bagefter karburatoren, så alt spiller max, så har motoren mulighed for at levere det den skal.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
jeg laver en grundindstilling så ryger den ned i rullefelt og vi må se hvad der kommer ud af det, men da motor er komplet ny renoveret incl. ny edelbrock karburator knast+ løfte osv osv. Vil jeg gerne køre den lidt til, inden den for pisken.
Det var også bare lige grund data på tænding jeg var ude efter, hvordan den bedste indstilling er, kan man bedst se i rullefelt og det samme gælder karburator indstilling
ved den rigtige indstilling/kurve for man som regel også mere ud af de pisse forbandede dyre dråber.
Min egen vurdering er: Hvis den starter godt Kold og varm, og ikke tændingsbanker ved belastning og tar gas hurtig og ikke tøver så er man sku så tæt på som man kan komme på det perfekte
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
44 år med samme 69' Mustang
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen