Kastrup Fort - Grundlovsdag - Måske - 2014.

10 år 1 måned siden - 10 år 1 måned siden #1 af 200
Hej alle

Da jeg nu er blevet spurgt fra flere sider omkring træffet på Kastrup Fort, kan jeg nu meddele at bestyrelsen ikke har dette på programmet for 2014. Årsagen skulle være at det har været nødvendigt at prioritere andre aktiviteter højere.

TILFØJELSE/RETTELSE 6/3 kl 11.04
Jeg har talt med bestyrelsen der ønsker at fastholde arrangementet - vi afventer nu tilladelse fra Københavns Kommune - I hører nærmere.



mvh
Anders

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #2 af 2072
Det er da rigtig meget trist.... :(
Det er ellers et rigtig godt og velbesøgt træf.... :dry:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #3 af 2179
Det er rigtig øv så frem til at være med i år

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden - 10 år 1 måned siden #4 af 2678
Det er sgu sur røv :( Plejer at være et mega fedt arrangement.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #5 af 2519
Bare en tanke - mon bestyrelsen ville være acceptere, hvis et par driftige MCD-medlemmer tilbyder at stå for at planlægge arrangementet?

Mvh
Bernd

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #6 af 797

Rule nr,1. There are no rules.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #7 af 1243
Ser ud til at det bliver til noget alligevel. Heldigvis

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #8 af 389
Som jeg læser det, så venter vi bare på kommunen :P

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #9 af 486
kanon at bestyrelsen har hævet flaget.. så må vi bare håbe at tilladelsen kommer...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #10 af 2678

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #11 af 2243
Jeg hjælper gerne (som sædvanligt) med, hvis det bliver til noget (y) (y) (y)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #12 af 2179
Jeg giver gerne Terkel en hånd så han ikke skal lave det hele selv

John

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #13 af 2233
Er jeg i Danmark, gir jeg en hånd, uanset vejret ;) (y) (y) (y) (y) (y) (y)

Simon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #14 af 585

Hej alle

Da jeg nu er blevet spurgt fra flere sider omkring træffet på Kastrup Fort, kan jeg nu meddele at bestyrelsen ikke har dette på programmet for 2014. Årsagen skulle være at det har været nødvendigt at prioritere andre aktiviteter højere.

TILFØJELSE/RETTELSE 6/3 kl 11.04
Jeg har talt med bestyrelsen der ønsker at fastholde arrangementet - vi afventer nu tilladelse fra Københavns Kommune - I hører nærmere.



mvh
Anders


Hej MCD'ere!

For god ordens skyld, er jeg lige nødt til at nævne, at bestyrelsen på intet tidspunkt har valgt at prioritere Kastrup lavere end andre arrangementer.

Lidt sandhed er der dog i rygterne, for det der er problemet pt. er at de "traditionelle" arrangører, ikke har mulighed for at stå for arrangementet i år og længere er sagen ikke kommet pt.

Sidste nye er, som i kan læse, at der arbejdes i kulisserne, for at få arrangementet på benene, ved hjælp af nye kræfter.

Mvh Martin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden - 10 år 1 måned siden #15 af 200

Hej alle

Da jeg nu er blevet spurgt fra flere sider omkring træffet på Kastrup Fort, kan jeg nu meddele at bestyrelsen ikke har dette på programmet for 2014. Årsagen skulle være at det har været nødvendigt at prioritere andre aktiviteter højere.

TILFØJELSE/RETTELSE 6/3 kl 11.04
Jeg har talt med bestyrelsen der ønsker at fastholde arrangementet - vi afventer nu tilladelse fra Københavns Kommune - I hører nærmere.



mvh
Anders


Hej MCD'ere!

For god ordens skyld, er jeg lige nødt til at nævne, at bestyrelsen på intet tidspunkt har valgt at prioritere Kastrup lavere end andre arrangementer.

Lidt sandhed er der dog i rygterne, for det der er problemet pt. er at de "traditionelle" arrangører, ikke har mulighed for at stå for arrangementet i år og længere er sagen ikke kommet pt.

Sidste nye er, som i kan læse, at der arbejdes i kulisserne, for at få arrangementet på benene, ved hjælp af nye kræfter.

Mvh Martin



Hej Martin. Velkommen til Forum!
Jeg bryder mig ikke vinklen på dit indlæg da jeg klart tolker det i retning af at en del af ansvaret ligger hos mig. Det gør det ikke!

Arrangementsgruppen (læs: hovedsageligt undertegnede og Finn B) bag Kastrup Fort har siden vinteren 2013 efterspurgt godkendelse så vi kunne sætte i gang. Denne har jeg ikke modtaget trods gentagne forespørgsler - og da jeg rykker sidste gang i februar bliver det meddelt at Aktivitetsudvalget skal træffe endelig beslutning hvilket det meddeler på skrift den 4. marts - at man ikke kan overse dette. Aktivitetsudvalget skulle i øvrigt ikke lave nogen del af planlægning, tilrettelæggelse eller afholdelsen.

Da det så går op for et par af de gode gamle kræfter i bestyrelsen ændres der hurtigt mening og der gives øjeblikkeligt go for at igangsætte.

Korrekt at jeg ikke selv er til stede på dagen, men har hele tiden meddelt at gerne ville lave det hele klart som normalt - blot skulle MCD stille en person til at uddele evt. pokaler m.v. Planlægning og gennemførelse er der taget hånd om som altid før.

Lige nu afventer vi tilladelse fra Københavns Kommune. Får vi denne, så er alt som normalt. Der er allerede truffet aftaler med musik, hjælpere m.v.

mvh
Anders

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #16 af 585
Hej MCD'ere!

For god ordens skyld, er jeg lige nødt til at nævne, at bestyrelsen på intet tidspunkt har valgt at prioritere Kastrup lavere end andre arrangementer.

Lidt sandhed er der dog i rygterne, for det der er problemet pt. er at de "traditionelle" arrangører, ikke har mulighed for at stå for arrangementet i år og længere er sagen ikke kommet pt.

Sidste nye er, som i kan læse, at der arbejdes i kulisserne, for at få arrangementet på benene, ved hjælp af nye kræfter.

Mvh Martin[/quote]


Hej Martin. Velkommen til Forum!
Jeg bryder mig ikke vinklen på dit indlæg da jeg klart tolker det i retning af at en del af ansvaret ligger hos mig. Det gør det ikke!

Arrangementsgruppen (læs: hovedsageligt undertegnede og Finn B) bag Kastrup Fort har siden vinteren 2013 efterspurgt godkendelse så vi kunne sætte i gang. Denne har jeg ikke modtaget trods gentagne forespørgsler - og da jeg rykker sidste gang i februar bliver det meddelt at Aktivitetsudvalget skal træffe endelig beslutning hvilket det meddeler på skrift den 4. marts - at man ikke kan overse dette. Aktivitetsudvalget skulle i øvrigt ikke lave nogen del af planlægning, tilrettelæggelse eller afholdelsen.

Da det så går op for et par af de gode gamle kræfter i bestyrelsen ændres der hurtigt mening og der gives øjeblikkeligt go for at igangsætte.

Korrekt at jeg ikke selv er til stede på dagen, men har hele tiden meddelt at gerne ville lave det hele klart som normalt - blot skulle MCD stille en person til at uddele evt. pokaler m.v. Planlægning og gennemførelse er der taget hånd om som altid før.

Lige nu afventer vi tilladelse fra Københavns Kommune. Får vi denne, så er alt som normalt. Der er allerede truffet aftaler med musik, hjælpere m.v.

mvh
Anders[/quote]

Anders! -der ligger ingen kritik i mit indlæg! -beklager at du opfatter det sådan!

At folk også har et liv ved siden af MCD, skal der være fuld forståelse og respekt for... -vi er "kun" en klub!

Jeg synes bare at det var vigtigt at præcisere, at bestyrelsen ikke på noget tidsunkt, har vendt tomlen nedad for Kastrup Fortet, som var det jeg læste i dit indlæg.

Som jeg har forstået det, så er det gennemførelsen, som du også skriver, der ikke er på plads og ikke det praktiske forarbejde...

Det skrevne ord kan være en svær ting -også at forstå... -også for mig, -men der er en væsentlig forskel på Aktivitetsudvalget og Bestyrelsen.

Håber at alt falder på plads og at arrangementet kan gennemføres!

Mvh Martin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #17 af 2243


Hej Martin. Velkommen til Forum!


Good one, Anders :lol: (y)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #18 af 702
fedt med gnister.... :blink:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #19 af 1593
Så er det frem med popcorn, Igen... :blink:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #20 af 1131
Hvor er det dejligt og fremmende for klubben, med en person som Terkel, til at kommentere alt og alle, især når han tidligere kunne blive meget forarget over, hvis nogen var for kritiske over for bestyrelse, hjemmeside o.s.v.
Moral er godt, så I Terkel's univers, må dobbelt moral være dobbelt så godt. :blink:
Men så sker der da lidt på siden igen. :woohoo:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #21 af 2243
Humor er en god ting :woohoo:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden - 10 år 1 måned siden #22 af 1131
Helt sikkert Terkel !!! Det skulle Du ta' og prøve. :whistle:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #23 af 1119
Humor!!! er det i pille form eller er det til næsen :woohoo: :woohoo:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #24 af 486
Jeg vil bare sige Terkel har stadig vundet en bog for dårligste indlæg i dec... det kan man ikke tage fra ham.. ( er det humor ? ) :biggrin:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden - 10 år 1 måned siden #25 af 921


......

Arrangementsgruppen (læs: hovedsageligt undertegnede og Finn B) bag Kastrup Fort har siden vinteren 2013 efterspurgt godkendelse så vi kunne sætte i gang. Denne har jeg ikke modtaget trods gentagne forespørgsler - og da jeg rykker sidste gang i februar bliver det meddelt at Aktivitetsudvalget skal træffe endelig beslutning hvilket det meddeler på skrift den 4. marts - at man ikke kan overse dette. Aktivitetsudvalget skulle i øvrigt ikke lave nogen del af planlægning, tilrettelæggelse eller afholdelsen.

....

mvh
Anders


Jeg ved ikke hvorfor AUØ skal drages ind i dette. Vi har ikke haft noget med beslutningerne at gøre.
Det eneste der har været for os er en forespørgsel om vi i AUØ kunne stå for afholdelsen. Dette har vi svarret til, at vi ikke havde kræfter til at løfte denne opgave, og samtidig lægge tilstrækkeligt med arbejde i de arrangementer vi allerede havde i gang.

Så hold venligst AUØ udenfor mudderkastningen. Tak.

Hilsen

Bent / AUØ

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 uger siden #26 af 2404
Kender vi til arrangementer og træfs for 2014 ?
Jeg kiggede under startside->arrangementer, men kunne kun se to arrangementer.

Det kunne være rart med en liste - måske det blot er mig der ikke kan finde den på siden? :cheer:

/Christian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 3 uger siden #27 af 921

Kender vi til arrangementer og træfs for 2014 ?
Jeg kiggede under startside->arrangementer, men kunne kun se to arrangementer.

Det kunne være rart med en liste - måske det blot er mig der ikke kan finde den på siden? :cheer:

/Christian


Mon ikke du skal have pudset brillerne ;)

Der er en liste med 10 arrangementer, og mange flere hvis du bladrer i kalenderen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 uger siden - 10 år 3 uger siden #28 af 2404
Kligger jeg på Startside-> arrangementer, så kan jeg stadig kun se to:
- MCD træf og 50 års jubilæum på Krakær Camping 2014
- 50 års jubilæum (2. august)

Klikker jeg så for forsiden og ser den lille kalender i højre side, så fremgår alle aktiviteter. Mærkeligt.

Ses på landevejen


/Christian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen