- Forum
- Opslagstavlen
- Opslagstavlen
- Den daglige opslagstavle
- Kastrup Fort - Grundlovsdag - Måske - 2014.
Kastrup Fort - Grundlovsdag - Måske - 2014.
- (200)
- Emne forfatter
- Gæst
Da jeg nu er blevet spurgt fra flere sider omkring træffet på Kastrup Fort, kan jeg nu meddele at bestyrelsen ikke har dette på programmet for 2014. Årsagen skulle være at det har været nødvendigt at prioritere andre aktiviteter højere.
TILFØJELSE/RETTELSE 6/3 kl 11.04
Jeg har talt med bestyrelsen der ønsker at fastholde arrangementet - vi afventer nu tilladelse fra Københavns Kommune - I hører nærmere.
mvh
Anders
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2072)
- Gæst
Det er ellers et rigtig godt og velbesøgt træf....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2519)
- Gæst
Mvh
Bernd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Rule nr,1. There are no rules.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (1243)
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2243)
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
John
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Simon
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hej alle
Da jeg nu er blevet spurgt fra flere sider omkring træffet på Kastrup Fort, kan jeg nu meddele at bestyrelsen ikke har dette på programmet for 2014. Årsagen skulle være at det har været nødvendigt at prioritere andre aktiviteter højere.
TILFØJELSE/RETTELSE 6/3 kl 11.04
Jeg har talt med bestyrelsen der ønsker at fastholde arrangementet - vi afventer nu tilladelse fra Københavns Kommune - I hører nærmere.
mvh
Anders
Hej MCD'ere!
For god ordens skyld, er jeg lige nødt til at nævne, at bestyrelsen på intet tidspunkt har valgt at prioritere Kastrup lavere end andre arrangementer.
Lidt sandhed er der dog i rygterne, for det der er problemet pt. er at de "traditionelle" arrangører, ikke har mulighed for at stå for arrangementet i år og længere er sagen ikke kommet pt.
Sidste nye er, som i kan læse, at der arbejdes i kulisserne, for at få arrangementet på benene, ved hjælp af nye kræfter.
Mvh Martin
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (200)
- Emne forfatter
- Gæst
Hej alle
Da jeg nu er blevet spurgt fra flere sider omkring træffet på Kastrup Fort, kan jeg nu meddele at bestyrelsen ikke har dette på programmet for 2014. Årsagen skulle være at det har været nødvendigt at prioritere andre aktiviteter højere.
TILFØJELSE/RETTELSE 6/3 kl 11.04
Jeg har talt med bestyrelsen der ønsker at fastholde arrangementet - vi afventer nu tilladelse fra Københavns Kommune - I hører nærmere.
mvh
Anders
Hej MCD'ere!
For god ordens skyld, er jeg lige nødt til at nævne, at bestyrelsen på intet tidspunkt har valgt at prioritere Kastrup lavere end andre arrangementer.
Lidt sandhed er der dog i rygterne, for det der er problemet pt. er at de "traditionelle" arrangører, ikke har mulighed for at stå for arrangementet i år og længere er sagen ikke kommet pt.
Sidste nye er, som i kan læse, at der arbejdes i kulisserne, for at få arrangementet på benene, ved hjælp af nye kræfter.
Mvh Martin
Hej Martin. Velkommen til Forum!
Jeg bryder mig ikke vinklen på dit indlæg da jeg klart tolker det i retning af at en del af ansvaret ligger hos mig. Det gør det ikke!
Arrangementsgruppen (læs: hovedsageligt undertegnede og Finn bag Kastrup Fort har siden vinteren 2013 efterspurgt godkendelse så vi kunne sætte i gang. Denne har jeg ikke modtaget trods gentagne forespørgsler - og da jeg rykker sidste gang i februar bliver det meddelt at Aktivitetsudvalget skal træffe endelig beslutning hvilket det meddeler på skrift den 4. marts - at man ikke kan overse dette. Aktivitetsudvalget skulle i øvrigt ikke lave nogen del af planlægning, tilrettelæggelse eller afholdelsen.
Da det så går op for et par af de gode gamle kræfter i bestyrelsen ændres der hurtigt mening og der gives øjeblikkeligt go for at igangsætte.
Korrekt at jeg ikke selv er til stede på dagen, men har hele tiden meddelt at gerne ville lave det hele klart som normalt - blot skulle MCD stille en person til at uddele evt. pokaler m.v. Planlægning og gennemførelse er der taget hånd om som altid før.
Lige nu afventer vi tilladelse fra Københavns Kommune. Får vi denne, så er alt som normalt. Der er allerede truffet aftaler med musik, hjælpere m.v.
mvh
Anders
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
For god ordens skyld, er jeg lige nødt til at nævne, at bestyrelsen på intet tidspunkt har valgt at prioritere Kastrup lavere end andre arrangementer.
Lidt sandhed er der dog i rygterne, for det der er problemet pt. er at de "traditionelle" arrangører, ikke har mulighed for at stå for arrangementet i år og længere er sagen ikke kommet pt.
Sidste nye er, som i kan læse, at der arbejdes i kulisserne, for at få arrangementet på benene, ved hjælp af nye kræfter.
Mvh Martin[/quote]
Hej Martin. Velkommen til Forum!
Jeg bryder mig ikke vinklen på dit indlæg da jeg klart tolker det i retning af at en del af ansvaret ligger hos mig. Det gør det ikke!
Arrangementsgruppen (læs: hovedsageligt undertegnede og Finn bag Kastrup Fort har siden vinteren 2013 efterspurgt godkendelse så vi kunne sætte i gang. Denne har jeg ikke modtaget trods gentagne forespørgsler - og da jeg rykker sidste gang i februar bliver det meddelt at Aktivitetsudvalget skal træffe endelig beslutning hvilket det meddeler på skrift den 4. marts - at man ikke kan overse dette. Aktivitetsudvalget skulle i øvrigt ikke lave nogen del af planlægning, tilrettelæggelse eller afholdelsen.
Da det så går op for et par af de gode gamle kræfter i bestyrelsen ændres der hurtigt mening og der gives øjeblikkeligt go for at igangsætte.
Korrekt at jeg ikke selv er til stede på dagen, men har hele tiden meddelt at gerne ville lave det hele klart som normalt - blot skulle MCD stille en person til at uddele evt. pokaler m.v. Planlægning og gennemførelse er der taget hånd om som altid før.
Lige nu afventer vi tilladelse fra Københavns Kommune. Får vi denne, så er alt som normalt. Der er allerede truffet aftaler med musik, hjælpere m.v.
mvh
Anders[/quote]
Anders! -der ligger ingen kritik i mit indlæg! -beklager at du opfatter det sådan!
At folk også har et liv ved siden af MCD, skal der være fuld forståelse og respekt for... -vi er "kun" en klub!
Jeg synes bare at det var vigtigt at præcisere, at bestyrelsen ikke på noget tidsunkt, har vendt tomlen nedad for Kastrup Fortet, som var det jeg læste i dit indlæg.
Som jeg har forstået det, så er det gennemførelsen, som du også skriver, der ikke er på plads og ikke det praktiske forarbejde...
Det skrevne ord kan være en svær ting -også at forstå... -også for mig, -men der er en væsentlig forskel på Aktivitetsudvalget og Bestyrelsen.
Håber at alt falder på plads og at arrangementet kan gennemføres!
Mvh Martin
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2243)
- Gæst
Hej Martin. Velkommen til Forum!
Good one, Anders
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (1131)
- Gæst
Moral er godt, så I Terkel's univers, må dobbelt moral være dobbelt så godt.
Men så sker der da lidt på siden igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2243)
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (1131)
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (1119)
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
......
Arrangementsgruppen (læs: hovedsageligt undertegnede og Finn bag Kastrup Fort har siden vinteren 2013 efterspurgt godkendelse så vi kunne sætte i gang. Denne har jeg ikke modtaget trods gentagne forespørgsler - og da jeg rykker sidste gang i februar bliver det meddelt at Aktivitetsudvalget skal træffe endelig beslutning hvilket det meddeler på skrift den 4. marts - at man ikke kan overse dette. Aktivitetsudvalget skulle i øvrigt ikke lave nogen del af planlægning, tilrettelæggelse eller afholdelsen.
....
mvh
Anders
Jeg ved ikke hvorfor AUØ skal drages ind i dette. Vi har ikke haft noget med beslutningerne at gøre.
Det eneste der har været for os er en forespørgsel om vi i AUØ kunne stå for afholdelsen. Dette har vi svarret til, at vi ikke havde kræfter til at løfte denne opgave, og samtidig lægge tilstrækkeligt med arbejde i de arrangementer vi allerede havde i gang.
Så hold venligst AUØ udenfor mudderkastningen. Tak.
Hilsen
Bent / AUØ
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2404)
- Gæst
Jeg kiggede under startside->arrangementer, men kunne kun se to arrangementer.
Det kunne være rart med en liste - måske det blot er mig der ikke kan finde den på siden?
/Christian
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kender vi til arrangementer og træfs for 2014 ?
Jeg kiggede under startside->arrangementer, men kunne kun se to arrangementer.
Det kunne være rart med en liste - måske det blot er mig der ikke kan finde den på siden?
/Christian
Mon ikke du skal have pudset brillerne
Der er en liste med 10 arrangementer, og mange flere hvis du bladrer i kalenderen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2404)
- Gæst
- MCD træf og 50 års jubilæum på Krakær Camping 2014
- 50 års jubilæum (2. august)
Klikker jeg så for forsiden og ser den lille kalender i højre side, så fremgår alle aktiviteter. Mærkeligt.
Ses på landevejen
/Christian
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen