Kasseret til syn

Mere
6 år 7 måneder siden - 6 år 7 måneder siden #1 af 2070
Kasseret til syn er oprettet af 2070
Så kom tiden hvor min Mustang skulle synes for anden gang (8 år). Den blev så desværre kasseret pga. lappeløsninger på de 2 forvanger. Løsningen er lavet i USA og på en eller anden måde har ham jeg har købt bilen af for 8 år siden fået den synet. :ohmy:

Der er blevet lavet en reparation med en for tyk jernplade og det må man ikke jf. synsmanden. Se også billederne.

Så nu står jeg med en bil som skal have skiftet begge forvanger + overligger. En masse timer (motor, gearkasse, forhjul mv. af og på) + 2 nye forvanger + overligger (hvad kan de koste og hvem har nogle sådanne?)

Har desværre ikke evnerne, pladsen og værktøjet til selv at forstå en sådan reparation. :(

Desværre endnu et eksempel på hvordan en uerfaren ej mekanikker kan blive snydt. Har dog fået 8 gode år... [attachment=13121]forvangeV.JPG[/attach
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 7 måneder siden #2 af 162
Besvaret af 162 på Kasseret til syn
...ellers prøv at syne der hvor den blev synet oprindeligt.

44 år med samme 69' Mustang

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 7 måneder siden #3 af 3091
Besvaret af 3091 på Kasseret til syn
Det burde også kunne laves ude det kan ses, kender du ikke en der svejse slib og så spartel og noget sort tyk Stas til sidst. Så vil jeg ikke tro det kan ses at der er lavet noget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 7 måneder siden #4 af 3037
Besvaret af 3037 på Kasseret til syn
Det skal laves ordentligt eller skiftes komplet. Når du først har fået det stemplet i dine synspapirer så skal næste synssted jo stå på mål for præcis denne mangel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 7 måneder siden #5 af 2070
Besvaret af 2070 på Kasseret til syn
Ja - det vil jeg jo også mene. :huh:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 7 måneder siden #6 af 1861
Besvaret af 1861 på Kasseret til syn
Hold kæft det er sur røv :S
Og de 33 dages frist til omsyn slår jo slet ikke til, selv om du ville gå i gang med reparationen, damn det er op ad bakke.
Man kan skrive til Færdselsstyrelsen og få udsættelse p.gr. af behov for ekstra tid til reparation, men så må du ikke køre i den i perioden, men de er til at tale med i sådanne tilfælde.

Min 68'er fik en syns-bemærkning i sommers på en håndbremse der ikke ku holde bilen, og det kæmper jeg stadig med. Dog i småtingsafdelingen i forhold til dine vanger, men belært af erfaring vil jeg sige at hvis man ikke møder op til omsyn inden de 33 dage, så får man en rykker efter 2 mdr, med varsel om at der efter 3 mdr kommer bøde på, i første omg. 2.000 kr, så det er ikke nogen god løsning at forsøge at trække tiden !

Held og lykke med reparationen, håber du finder en løsning på den ene eller anden måde.

Hej fra Claus

Armen i karmen !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 7 måneder siden #7 af 3037
Besvaret af 3037 på Kasseret til syn
Man må se på det som et lille eventyr, når man har med gamle biler. Jeg fik 5 km i min, inden motoren skulle hovedrenoveres. Det vidste sælger godt, men han glemte at informere mig om det. Til gengæld fik jeg noget benzinrens med.. :-)
Jeg har en motorkran stående du gerne må låne, hvis du skal have motoren ud og jeg har også en kammerat, der er god med et svejseanlæg, men jeg ved ikke om han har tid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 7 måneder siden #8 af 3091
Besvaret af 3091 på Kasseret til syn
Hvis den plade var blevet sat ind så den flugte med resten var der ingen der havde set det, nu er det svært og danne sig et indtryk af om vrangen generelle tilstand ud fra de 2 billeder, hvis vrangen ellers ikke fejler noget skulle det da være til at løse af en som har lidt forstand på det
Hvis du afmelder den og ny syner den igen til foråret starter de forfra, vil køre den til det synssted som synet den første gang

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen