Paxton
- (2887)
- Gæst
6 år 4 måneder siden #2
af 2887
Besvaret af 2887 på Paxton
Hvad er en Paxton?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2151)
- Gæst
6 år 4 måneder siden #3
af 2151
Besvaret af 2151 på Paxton
Godt spørgsmål
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 4 måneder siden #7
af 2303
Hej Teddy
Se lige dette indlæg
mustangklubben.dk/fora/gaesteindlaeg/268...lue-for-money/235836
Jeg ved godt det ikke giver dig alle svar, men så har du en lille ide om hvad det handler om
Vi kan tage resten på PM
Se lige dette indlæg
mustangklubben.dk/fora/gaesteindlaeg/268...lue-for-money/235836
Jeg ved godt det ikke giver dig alle svar, men så har du en lille ide om hvad det handler om
Vi kan tage resten på PM
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (678)
- Gæst
6 år 4 måneder siden #8
af 678
Besvaret af 678 på Paxton
Hej Teddy
Med hensyn til tændning så max 28 gr ved 2500 rpm som total,med mindre du har en tændnings box der retadere tændningen ved boost så kan du komme afsted med mere fortændning,hvor meget ved jeg ikke,men vær meget forsigtig med fortændning,.
Vacum advanc er no go.
Med hensyn til cab skal det være den mekaniske og ikke vacum,700 cfm til 750 cfm, vil være fint,over dyse med 5% og lad dine tændrør fortælle dig hvor du er,så tag den der fra.
MVH
Per
Med hensyn til tændning så max 28 gr ved 2500 rpm som total,med mindre du har en tændnings box der retadere tændningen ved boost så kan du komme afsted med mere fortændning,hvor meget ved jeg ikke,men vær meget forsigtig med fortændning,.
Vacum advanc er no go.
Med hensyn til cab skal det være den mekaniske og ikke vacum,700 cfm til 750 cfm, vil være fint,over dyse med 5% og lad dine tændrør fortælle dig hvor du er,så tag den der fra.
MVH
Per
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen