- Forum
- Opslagstavlen
- Opslagstavlen
- Den daglige opslagstavle
- Vacuum linje til bremseforstærker mustang 1967 med A/C
Vacuum linje til bremseforstærker mustang 1967 med A/C
6 år 1 måned siden #1
af 3180
Vacuum linje til bremseforstærker mustang 1967 med A/C er oprettet af 3180
Har lige købt en mustang 1967, som er forsynet med Power Brakes og A/C. Syntes ikke, at det føles som Power Brakes, da jeg kørte bilen hjem. Det ser ikke ud som om at vaccum forbindelsen fra bremseforstærkeren er forbundet til manifolden, men derimod til A/C -varmesystemet - se blå pil. Tænker om der ikke er nok vacuum til at drive bremsekraft forstærkeren ? Er det bedre af forbinde vacuum forbindelsen direkte til manifolden ?
Er der nogen som ved hvad den åbne ende, som ses ved den gule pil, er til ?
MVH
René
attachment=14128]vacuum line mustang.pdf[/attachment]
Er der nogen som ved hvad den åbne ende, som ses ved den gule pil, er til ?
MVH
René
attachment=14128]vacuum line mustang.pdf[/attachment]
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 1 måned siden - 6 år 1 måned siden #2
af 611
Besvaret af 611 på Vacuum linje til bremseforstærker mustang 1967 med A/C
Det nemt at teste: Tryk pedalen og start motoren, hvis pedalen synker når motoren starter så virker det
Men det gør det nok ikke hvis det er sluttet til som på billedet - det virker meget underligt ?! Ja manifold vacuum er fint til bremseforstærkeren.
Den åbne ende - et gæt - måske udstødningsvarme til aut. choker. På billedet er det ikke nemt at se hvor den kommer fra ?
Men det gør det nok ikke hvis det er sluttet til som på billedet - det virker meget underligt ?! Ja manifold vacuum er fint til bremseforstærkeren.
Den åbne ende - et gæt - måske udstødningsvarme til aut. choker. På billedet er det ikke nemt at se hvor den kommer fra ?
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved 611.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 1 måned siden #3
af 1359
Besvaret af 1359 på Vacuum linje til bremseforstærker mustang 1967 med A/C
Jeg tror den gule pil peger på røret som er tilsluttet vacum modulatoren på gearkassen, hvis den altså har automatgear
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen