Sporing af en 1968

Mere
5 år 10 måneder siden #1 af 3091
Sporing af en 1968 er oprettet af 3091
Har en 1968 coup med servostyring , mangler en tabel at spore den efter er der nogen som ligger med de tal som jeg skal spore den med

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 10 måneder siden #2 af 048
Besvaret af 048 på Sporing af en 1968
Tjah, jeg har ikke de tal, som står i Shop manualen for en 68'er, men de er egentlig også for en helt original bil med diagonal dæk. Jeg formoder ikke, at Du kører med diagonaler, men måske endda med bredere dæk.
Jeg hælder lidt til nogle tal vore svenske Mustang venner kom frem til for en del år siden. Da er det som følger:
Caster ( i grader): +0,75
Camber (i grader): +/- 0,00
Toe in: 4,75 mm

Mvh
Finn 048 :)

Bevar roen - støt melis

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 10 måneder siden #3 af 3091
Besvaret af 3091 på Sporing af en 1968
Ja tak for det hurtige svar prøver at gå ud fra det

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 10 måneder siden - 5 år 10 måneder siden #4 af 3091
Besvaret af 3091 på Sporing af en 1968
Har et problem med Camber kan ikke få den i 0 der er minus 5 mm målt på fælgen i toppen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 10 måneder siden #5 af 3091
Besvaret af 3091 på Sporing af en 1968
Fejl 40 skal hejse den op for at få den justeret

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 10 måneder siden #6 af 162
Besvaret af 162 på Sporing af en 1968
Det var grader...IKKE mm.

44 år med samme 69' Mustang

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 10 måneder siden #7 af 3091
Besvaret af 3091 på Sporing af en 1968
Det var Camber (i grader): +/- 0,00. Den skal bare stå vandret som jeg forstå det

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 10 måneder siden - 5 år 10 måneder siden #8 af 611
Besvaret af 611 på Sporing af en 1968
Som Finn siger er der ingen grund til at kigge i Shop Manualen. Jeg kører med ca. nedenstående (dog -1 grad camber), som er mål der går igen på de amerikanske fora'er - den styrer fremragende både i sving og på motorvejen :D
Jeg må slå et slag for at give den godt med Caster, jeg har alt hvad den kan trække ca. 3,5 grader og kunne godt bruge mere selvom jeg har manuel styrbox. Har gentagne gange læst og hørt mig til at hvis man har Power Steering er det fordelagtigt at have endnu mere caster. Hvis du vil holde 2 finger på rattet på motorvejen, så er jeg ret overbevist om at det ikke er helt dumt at give den MINDST et par grader caster :)

Caster:
+2° to +3.5° Manual Steer
+2.5° to +4.5° Power Steer
Camber:
0 to -.5°
Toe:
1/8″ in

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 10 måneder siden #9 af 3091
Besvaret af 3091 på Sporing af en 1968
Når du siger (give den Jeg må slå et slag for at give den godt med Caster) mender du jeg skal skruge strut rods. max frem?
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 10 måneder siden - 5 år 10 måneder siden #10 af 611
Besvaret af 611 på Sporing af en 1968
Lige præcis ;)
Men hold øje med tallene. Alting ændrer sig når du skruer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen