Hvilke bladfjedre skal jeg vælge

Mere
5 år 5 måneder siden - 5 år 5 måneder siden #1 af 2712
Hej Mustang folk,

Jeg vil godt skifte mine bladfjedre til 5 lags på min 66 conv. hvilken mærke skal jeg vælge?

Hilsen Kim

If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses.” — Henry Ford

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden - 5 år 5 måneder siden #2 af 2887
Besvaret af 2887 på Hvilke bladfjedre skal jeg vælge
Hvorfor skal de være 5-lags?

Skal du køre med trailer?

Kunne de rent faktisk fåes i 5-lags originalt?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 5 måneder siden - 5 år 5 måneder siden #3 af 2712
Når den får lidt pedal så laver den hjul hop i stedet for Hjul spin. bagtøjet har spær så det er begge hjul der trækker. Så jeg tænkte at kraftigere bladfjedre vil hjælpe på problemet. Jeg ved ikke om det er tids svarende.

If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses.” — Henry Ford

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 5 måneder siden #4 af 1333
Hej
Køb grab-A-Trak de duer (y)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 5 måneder siden #5 af 515
Det er ikke dine bladfjedre der fejler noget - det er speeder pedalen som er for slap :biggrin:

Life is a cruise

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 5 måneder siden #6 af 499
Når den får lidt pedal så laver den hjul hop i stedet for Hjul spin. bagtøjet har spær så det er begge hjul der trækker. Så jeg tænkte at kraftigere bladfjedre vil hjælpe på problemet. Jeg ved ikke om det er tids svarende.

Selv med 5 lags vil den gøre det, du for bare en hård bil at køre rundt med, mens den hopper. Du skal sætte Shelbys under ride bars på så stopper den med at hoppe, der til kan man så købe en fjeder som er lavet så bilen ikke hopper så nemt, hvis det er det man vil. Man kan også bare sætte de fjedre på som GTeren kom med, de er 4 lags og er en smule kraftigere og til at holde ud at køre rundt med.
Og ja køb de bedste som du kan finde, ellers hænger den med røven igen om en sæson eller to. Hvis du ikke selv gider sætte dig ind i hvad der er godt og som virker, bliver du jo nødt til at stole på andre og her ville jeg tage fat i Trimo, de har gerne det meste hjemme.

Men pas på med at gøre bilen hård at køre i, så bliver det en helt anden bil at cruise rundt i, og husk at forenden skal have samme tur, ellers for du en mærkelig bil ud af det, nogle gange endda farlig at køre i.
Og et sidste råd, pas på med at sætte racerdele på bilen, de er med garanti ikke lavet til din kørsel, men til bane kørsel. Jeg har været der, jeg har haft alt for mange forskellige dele på mine biler. Man lærer hvilket der dur og ikke dur, men på den dyre måde, det er ulempen ved at have en bil som man kan købe alt til, der er alt for meget man må prøve, og det koster kassen.

Hilsen Peter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen