valg af topstykker

Mere
9 måneder 1 uge siden #1 af 499
valg af topstykker er oprettet af 499
Hvis du vil have 370 hk så vil du miste lidt bund, jo flere hk jo mindre NM sådan hænger det sammen.
Du må gøre op hvad du vil have, og om du vil have bilen org eller ej. Og hvis du vil beholde det insug for du ikke de tal du snakker om. Vil du have rigtige kræfter så smid et sæt alu-toppe på, jeg ville bruge edelbrock, og så kan du købe et helt sæt og alt passer sammen, et rpm sæt vil give dig dine tal. Så mangler du kun at forstærke dine bremser og gearkasse og bagtøj (anden gearing hvis du vil have det hele ud af sættet) og ikke mindst hele undervognen, det sidste er faktisk motoren som skal laves.
God arbejdsløst.

Ps. Husk hvis alt ikke passer sammen på hele bilen bliver du træt af den ret hurtigt, og bilen vil aldrig blive bedre end det dårligste sted på bilen. Alle kan skrue af og på ikke alle kan få det til at arbejde perfekt sammen, det er det svære.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 måneder 1 uge siden #2 af 3037
Besvaret af 3037 på valg af topstykker
Altså olieforbrug kan jo bare være nye paraplyer, inden du kaster en motorrenovering efter den.
Lav en kompressionstest, så ved du hvordan den har det.
Som jeg lige kan se det så har du omkring 9:1 nu og jeg ville forsøge at ramme 10.5:1 med alutoppe med mindre kamre end dem du har nu.
Jeg har snakket med et par stykker som laver mange heste og newtons med et stroker kit til en 302. Mon ikke det er det du skal kigge på.
Hvis du ikke tør sætte alutoppe på, så kan du sætte et 351 toppe på, men så får du større kamre og skal så have domede(tror jeg de hedder) stempler i for at øge kompressionen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen