- Køb/Salg
- Biler sælges
- Markedspladsen
- Biler sælges
- Enestående fund af 1967 Mustang cabriolet Original C Code.
Enestående fund af 1967 Mustang cabriolet Original C Code.
6 år 1 måned siden - 6 år 1 måned siden #1
af 2081
There is no substitute for cubic inches'.
Enestående fund af 1967 Mustang cabriolet Original C Code. er oprettet af 2081
1967 C code, matching numbers, hvilket er næsten umuligt at finde idag. Kun 78.000 Miles, org. kaleche og interior, kun malet 1 gang på 50 år.
Extremt god stand, 4 hjuls skive bremser som er factory upgrade, power steering. Alt på bilen er originalt, intet er skiftet , ingen skader.
Har været ejet af samme familie i 50 år, altid stået i garage og har ALDRIG haft en skade.
Bilen har kun kørt 78.000 Miles og er blevet passet og plejet af den samme mekaniker i alle år.
Omlakeret 1 gang, men i original farve, og kun fordi de syntes den skulle være lige så flot som dengang de købte den.
Originalt 2 tone interiør, som er fejlfrit, og original kalesche der fungerer 100%.
4 wheel factory disc upgrade, power steering og factory split glass i bagruden(sjældent).
Alt på bilen er originalt, der er aldrig skiftet en skærm eller andet metal på den, på trods af det er bilen rustfri og står knivskarpt.
Hele undervognen er rustfri, det er kun jord og lidt skidt der er på undervognen.
Se venligst billederne omhyggeligt igennem og glæd dig over denne sjældne Mustang, som den her i så fin original stand er der ikke mange tilbage.
Kontakt mig for flere billeder..har mange.
230.000 DKK leveret i DK. eksl. afgift
Extremt god stand, 4 hjuls skive bremser som er factory upgrade, power steering. Alt på bilen er originalt, intet er skiftet , ingen skader.
Har været ejet af samme familie i 50 år, altid stået i garage og har ALDRIG haft en skade.
Bilen har kun kørt 78.000 Miles og er blevet passet og plejet af den samme mekaniker i alle år.
Omlakeret 1 gang, men i original farve, og kun fordi de syntes den skulle være lige så flot som dengang de købte den.
Originalt 2 tone interiør, som er fejlfrit, og original kalesche der fungerer 100%.
4 wheel factory disc upgrade, power steering og factory split glass i bagruden(sjældent).
Alt på bilen er originalt, der er aldrig skiftet en skærm eller andet metal på den, på trods af det er bilen rustfri og står knivskarpt.
Hele undervognen er rustfri, det er kun jord og lidt skidt der er på undervognen.
Se venligst billederne omhyggeligt igennem og glæd dig over denne sjældne Mustang, som den her i så fin original stand er der ikke mange tilbage.
Kontakt mig for flere billeder..har mange.
230.000 DKK leveret i DK. eksl. afgift
There is no substitute for cubic inches'.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved 2081. Begrundelse: Vedhæfte billeder
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 1 måned siden #2
af 921
Den er rigtig flot.
4 hjuls skive bremser som er factory upgrade - Nej det er ikke sandt. Man kunne få disc brakes på forhjul, men på alle 4 nej. Master cylinder ligner 4 hjuls tromler.
Besvaret af 921 på Enestående fund af 1967 Mustang cabriolet Original C Code.
Extremt god stand, 4 hjuls skive bremser som er factory upgrade, power steering. Alt på bilen er originalt, intet er skiftet , ingen skader.
Ha
Den er rigtig flot.

4 hjuls skive bremser som er factory upgrade - Nej det er ikke sandt. Man kunne få disc brakes på forhjul, men på alle 4 nej. Master cylinder ligner 4 hjuls tromler.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 1 måned siden #3
af 2081
Det er hvad sælgeren oplyste mig....men stadig småting
There is no substitute for cubic inches'.
Besvaret af 2081 på Enestående fund af 1967 Mustang cabriolet Original C Code.
Extremt god stand, 4 hjuls skive bremser som er factory upgrade, power steering. Alt på bilen er originalt, intet er skiftet , ingen skader.
Ha
Den er rigtig flot.
4 hjuls skive bremser som er factory upgrade - Nej det er ikke sandt. Man kunne få disc brakes på forhjul, men på alle 4 nej. Master cylinder ligner 4 hjuls tromler.
Det er hvad sælgeren oplyste mig....men stadig småting
There is no substitute for cubic inches'.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 2 uger siden - 6 år 2 uger siden #4
af 070
Besvaret af 070 på Enestående fund af 1967 Mustang cabriolet Original C Code.
Bent Banke har ret, skivebremser var kun en option på forhjulene, og enig master cylinder ligner 4 hjuls tromler, som de kom med original. Original havde de heller ikke powerbrakes, og det er heller ikke på denne.
Jeg kan også se at power steering pumpen ikke er original. Måske den er monteret med Borgesen servostyring ?
Der står matching number, det findes ikke på 1967 Mustang, idet bilens stelnummer først blev ihugget i motoren i 1968.
Derimod kan man tale om korrekt produktionsdato for motoren og derved sandsynliggøre at motoren er bilens originale. Motorens produktionsdato står stemplet forrest på motorblokken, motoren skal så være produceret lidt tidligere end bilen. Bilens produktionsdato står i typepladen bagerst på venstre dør.
Støbenumre i motorblok, topstykker, indsug osv. skal selvfølgelig også være korrekte for at man kan tale om bilens originale motor.
Gearkasse og bagtøj er fra fabrikken forsynet med en dataplade, og hvis de stadig er der kan man se om det er sandsynligt at gearkasse og bagtøj er bilens originale.
Jeg kan også se at power steering pumpen ikke er original. Måske den er monteret med Borgesen servostyring ?
Der står matching number, det findes ikke på 1967 Mustang, idet bilens stelnummer først blev ihugget i motoren i 1968.
Derimod kan man tale om korrekt produktionsdato for motoren og derved sandsynliggøre at motoren er bilens originale. Motorens produktionsdato står stemplet forrest på motorblokken, motoren skal så være produceret lidt tidligere end bilen. Bilens produktionsdato står i typepladen bagerst på venstre dør.
Støbenumre i motorblok, topstykker, indsug osv. skal selvfølgelig også være korrekte for at man kan tale om bilens originale motor.
Gearkasse og bagtøj er fra fabrikken forsynet med en dataplade, og hvis de stadig er der kan man se om det er sandsynligt at gearkasse og bagtøj er bilens originale.
Sidste redigering: 6 år 2 uger siden ved 070. Begrundelse: Tilføjelse af tekst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 12 timer siden #5
af 030
Besvaret af 030 på Enestående fund af 1967 Mustang cabriolet Original C Code.
Småting synes jeg ikke det er. Du skriver også at "intet er skiftet" og jeg kan da se flere ting der er skiftet i motorummet. At den måske er lavet om fra 4 hjuls tromlebremser til 4 hjuls skivebremser er en konstruktiv ændring og skal godkendes som sådan. Især når der også er sat skiver på baghjul - hvilket som nævnt IKKE kunne fåes dengang. Sælger har ikke været ærlig overfor dig.
Men fin bil -
Men fin bil -
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 år 10 måneder siden #6
af 2081
There is no substitute for cubic inches'.
Besvaret af 2081 på Enestående fund af 1967 Mustang cabriolet Original C Code.
SOLGT
There is no substitute for cubic inches'.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 år 10 måneder siden #7
af 486
Besvaret af 486 på Enestående fund af 1967 Mustang cabriolet Original C Code.
tillykke med salget.. hvor ender den så
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 år 10 måneder siden #8
af 2081
There is no substitute for cubic inches'.
Besvaret af 2081 på Enestående fund af 1967 Mustang cabriolet Original C Code.
There is no substitute for cubic inches'.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen