- Forum
- Opslagstavlen
- Opslagstavlen
- Den daglige opslagstavle
- Sænknings-fjedre Progressive eller Specific Rate
Sænknings-fjedre Progressive eller Specific Rate
9 år 10 måneder siden - 9 år 10 måneder siden #1
af 1653
Hellere fortryde det man gjorde, end det man ikke fik gjort!
Sænknings-fjedre Progressive eller Specific Rate er oprettet af 1653
Hej hej,
Jeg sidder og skal find et sæt sænknings-fjedre til en 04ér convertible, og støder på muligheden for at vælge fjedre med enten Progressive karakterstik eller Specific karakterstik
Hvad skal jeg vælge, og hvad er fordele og ulemper ved de forskellige, jeg skal ikke på nogen måde ud og køre ræs?
Hvilke fjedre kører moderne biler egentlig med?
\\ Peter
Jeg sidder og skal find et sæt sænknings-fjedre til en 04ér convertible, og støder på muligheden for at vælge fjedre med enten Progressive karakterstik eller Specific karakterstik
Hvad skal jeg vælge, og hvad er fordele og ulemper ved de forskellige, jeg skal ikke på nogen måde ud og køre ræs?
Hvilke fjedre kører moderne biler egentlig med?
\\ Peter
Hellere fortryde det man gjorde, end det man ikke fik gjort!
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved 1653.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 10 måneder siden #2
af 486
Besvaret af 486 på Sænknings-fjedre Progressive eller Specific Rate
har aldrig hørt om det du snakker om... har du et link til dem du snakker om..
du skal bare have sænket den... og ærligt det skal være for syns skyld så den ikke står så højt
fordelen udover syns skyld et at den kommer tætter på vejen og ligger bedre i svingene...
køb feks. disse
www.summitracing.com/int/parts/eib-4-103...e/ford/model/mustang
du skal bare have sænket den... og ærligt det skal være for syns skyld så den ikke står så højt
fordelen udover syns skyld et at den kommer tætter på vejen og ligger bedre i svingene...
køb feks. disse
www.summitracing.com/int/parts/eib-4-103...e/ford/model/mustang
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 10 måneder siden #3
af 1653
Hellere fortryde det man gjorde, end det man ikke fik gjort!
Besvaret af 1653 på Sænknings-fjedre Progressive eller Specific Rate
Hej Kim,
BBK lidt nede på siden: www.americanmuscle.com/99-04-mustang-springs.html efter hvad jeg kan læse skulle de Progressive fjedre modvirke næsen dykker ved opbremsning og i sving?
Og hvad med Caster Camber Plate? Læste i et forum, hvis man undlod disse ædes dækkene, nogen erfaring med det?
Mht. udstødning ambefaler American Muscle dette sæt: www.americanmuscle.com/borla-s-catback-99-04-gt.html?ndlvid=450 som ikke larmer i tomgang og normal kørsel.
\\Peter
BBK lidt nede på siden: www.americanmuscle.com/99-04-mustang-springs.html efter hvad jeg kan læse skulle de Progressive fjedre modvirke næsen dykker ved opbremsning og i sving?
Og hvad med Caster Camber Plate? Læste i et forum, hvis man undlod disse ædes dækkene, nogen erfaring med det?
Mht. udstødning ambefaler American Muscle dette sæt: www.americanmuscle.com/borla-s-catback-99-04-gt.html?ndlvid=450 som ikke larmer i tomgang og normal kørsel.
\\Peter
Hellere fortryde det man gjorde, end det man ikke fik gjort!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 10 måneder siden #4
af 1653
Hellere fortryde det man gjorde, end det man ikke fik gjort!
Besvaret af 1653 på Sænknings-fjedre Progressive eller Specific Rate
Hellere fortryde det man gjorde, end det man ikke fik gjort!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 10 måneder siden - 9 år 10 måneder siden #5
af 486
Besvaret af 486 på Sænknings-fjedre Progressive eller Specific Rate
kan være at Jan Hesselberg kan huske parts nummer på den udstødning jeg anbefaler.. måske er det den du har link til
det er BBK Cold air intake du skal købe med .. hvis du vil have lidt gratis heste
vedr. fjederne . på alle de kitcars jeg har haft er dæk slid ens på alle dækkene ( på nær baghjulene ) der er gummiet ikke så holdbart
og de biler har bare været sænket ... så stol du bare på det
det er BBK Cold air intake du skal købe med .. hvis du vil have lidt gratis heste
vedr. fjederne . på alle de kitcars jeg har haft er dæk slid ens på alle dækkene ( på nær baghjulene ) der er gummiet ikke så holdbart
og de biler har bare været sænket ... så stol du bare på det
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved 486.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 10 måneder siden - 9 år 10 måneder siden #6
af 1653
Hellere fortryde det man gjorde, end det man ikke fik gjort!
Besvaret af 1653 på Sænknings-fjedre Progressive eller Specific Rate
Takker
BBK Cold Air Intake må være dette sæt: www.americanmuscle.com/bbk-coldair-intake-96-04gt.html
BBK Cold Air Intake må være dette sæt: www.americanmuscle.com/bbk-coldair-intake-96-04gt.html
Hellere fortryde det man gjorde, end det man ikke fik gjort!
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved 1653.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 10 måneder siden #7
af 486
Besvaret af 486 på Sænknings-fjedre Progressive eller Specific Rate
lige netop... den hvæser lidt med den på men det er mærkbart,, måske 34 hp er lidt overdrevet ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen