Fedeste klassisk mustang
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Jeg er ny, og jeg søger bare et eller flere svar.
Henrik
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
(og sådan håber jeg også, at i andre har det med jeres biler!)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2731)
- Gæst
...min!
(og sådan håber jeg også, at i andre har det med jeres biler!)
Nemlig Heldigvis er Musserne meget forskellige og det gør dem sjove
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Personligt har jeg set Boss'er, Shelby'er og her til aften en Roush, og jeg ved, at der er medlemmer her på siden, der har GT500E'er, Bullit modeller og sjældne GT modeller, så...
Der er et stort udvalg i den danske stald
Personligt har jeg lidt en svaghed for GT500E'en
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
og så er min kone's mustang den fedeste.
Rule nr,1. There are no rules.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Sådan har jeg det også - selvom jeg har valgt den mere betalbare Boss 302
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Har man brug for stimulanser? Køb en ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Peder
Har man brug for stimulanser? Køb en ...
kun en tåbe køber noget man kan få gratis!
Hvis det er rigtigt at der kun blev lavet 8 stk Stallion, så må de da være mere sjældne end de fleste andre modeller/udgaver af Mustangen. jeg synes den er mere sjælden end køn
min favorit, efter 66 conv, naturligvis, må være 70 fastback.
Rule nr,1. There are no rules.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Faktisk enig Med Stallion - vidste ikke det kun var 8 stk. Tak for info, Peder
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
www.ponysite.de/pony/stallion.htm
Faktisk enig Med Stallion - vidste ikke det kun var 8 stk. Tak for info, Peder
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Personligt har jeg lidt en svaghed for GT500E'en
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2325)
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men ja, Eleanor fra den film er min HELT store drøm, men jeg er bare glad for, at jeg overhovedet har råd og mulighed for at have en Mustang, så...
Måske en drøm der skal realiseres engang i fremtiden?
Er det så den rigtige, eller den fra Gone in 60 Seconds ??
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
There is no substitute for rearwheel drive...Period.."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Selv sætter jeg pris på forskellige deltaljer ved de forskellige årgange, f.eks. fronten på en 69 Mach 1, bagenden på en 68 Fastback, det rå look af en sort Boss 429. Den ene dag kan jeg synes den ene model er fedest, og dagen efter kan jeg bedre lide en anden. Det er det der er så smukt ved det
Mht. GT500E og Boss 302, så tror jeg nok du skal regne med, at det er en GT500E der er den mest "betalbare" af de to. En original Boss 302 koster på den gode side af 6-800.000 herhjemme, mens en GT500E (som i Gone in 60 secs), primært grundet sin uoriginalitet, sjældent kommer op i det lag.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (200)
- Gæst
For mig er der ikke noget federe end det tidlige look - i den version de lige fik gjort en tak mere maskulin i 67-68 - og med en lak som de først fandt frem til i 1969 .... og så lige med et stænk af de fede Trans Am racer tider op til omring 1970.
Så for mig er det en 68 hardtop - i farven Silver Jade - med en 1970 Boss 302 motor og i fuldt racertrim som skulle den have kørt mod Parnelli Jones i 1970
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Jeg synes, I præsentere rigtig fede biler vildt fede biler. 69'erne er kult - var selv på jagt efter den...... men men Idag tror jeg (åben for kritik) 70'eren er federe - meget renere i linier og stil.
Henrik
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Det er jo et meget subjektivt spørgsmål Folk har jo hver især deres favoritter.
Selv sætter jeg pris på forskellige deltaljer ved de forskellige årgange, f.eks. fronten på en 69 Mach 1, bagenden på en 68 Fastback, det rå look af en sort Boss 429. Den ene dag kan jeg synes den ene model er fedest, og dagen efter kan jeg bedre lide en anden. Det er det der er så smukt ved det
Mht. GT500E og Boss 302, så tror jeg nok du skal regne med, at det er en GT500E der er den mest "betalbare" af de to. En original Boss 302 koster på den gode side af 6-800.000 herhjemme, mens en GT500E (som i Gone in 60 secs), primært grundet sin uoriginalitet, sjældent kommer op i det lag.
Hej Ebbe
Tror godt du kan lande en Boss 302 for omkring 400 k.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er jo et meget subjektivt spørgsmål Folk har jo hver især deres favoritter.
Selv sætter jeg pris på forskellige deltaljer ved de forskellige årgange, f.eks. fronten på en 69 Mach 1, bagenden på en 68 Fastback, det rå look af en sort Boss 429. Den ene dag kan jeg synes den ene model er fedest, og dagen efter kan jeg bedre lide en anden. Det er det der er så smukt ved det
Mht. GT500E og Boss 302, så tror jeg nok du skal regne med, at det er en GT500E der er den mest "betalbare" af de to. En original Boss 302 koster på den gode side af 6-800.000 herhjemme, mens en GT500E (som i Gone in 60 secs), primært grundet sin uoriginalitet, sjældent kommer op i det lag.
Nu er GT500E heller ikke fra før '72 Det er noget nyere kitcar pjat
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men alle har jo en drøm (nogen drømme er bare dyre end andre og nogen mere vanskelige af fremskaffe)
Men der er vel ikke nogen federe følelse end når en Cruise tur er kørt og gerne i selskab med andre fra enten klubben her eller andre motor nørder & med solen der går ned ude i horisonten, når man så kommer hjem igen og køre bilen ind i garagen og man jo lige napper et ekstra blik på sin bil inden lyset slukkes i garagen og tænker den er nu fed.
Bemærk aften solen - der reflekteres i lakken på bagskærmen.
& så er det jo en 67'er der er fedest.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (200)
- Gæst
Forhåbentlig sin egen.
Men alle har jo en drøm (nogen drømme er bare dyre end andre og nogen mere vanskelige af fremskaffe)
Men der er vel ikke nogen federe følelse end når en Cruise tur er kørt og gerne i selskab med andre fra enten klubben her eller andre motor nørder & med solen der går ned ude i horisonten, når man så kommer hjem igen og køre bilen ind i garagen og man jo lige napper et ekstra blik på sin bil inden lyset slukkes i garagen og tænker den er nu fed.
Yes - som det så fint opsummerer ...
When you turn on your car .... does it return the favor
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Min 930'er som pt er i paintshop - født silver og skal selvfølgelig være det igen. På gaden till august.
Never argue with a moron ! They will just drag you down to their level, and beat you with experience !!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Never argue with a moron ! They will just drag you down to their level, and beat you with experience !!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2829)
- Emne forfatter
- Gæst
Sådan en 930er er bare den sjoveste gocart jeg nogensinde har kørt !!! Og den er jo absolut ikke u-skøn !
Min 930'er som pt er i paintshop - født silver og skal selvfølgelig være det igen. På gaden till august.
Enig. Jeg synes, den er noget af et ikon - så jeg bare må eje!! Men der er mange ikoner, som jeg godt kunne tænke mig - men det at måtte drømme, synes jeg er en væsentlig del af sporten klassiske biler.
930'eren er født i en special sølvfarve - så det skal den selvfølgelig have igen. Burde komme på gaden medio august - men sådan noget tager altid en ekstra måned.
Henrik
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen