Tuning af Motor
- (1452)
- Emne forfatter
- Gæst
Hvem Her i Jylland kører man til for af få lave en tændings kurve på en MSD tænding og som kan dyse min karburator.
Hilsen Michael
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
There is no substitute for cubic inches'.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2002)
- Gæst
Selvfølgelig med eget rullefelt?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2243)
- Gæst
Hvem har vi af troldmænd med samme kvaliteter på Sjælland?
Selvfølgelig med eget rullefelt?
Mikael Breiding i Græsted www.123hjemmeside.dk/MBMOTOR/ ser ud til at have rigtig god forstand på US-V8ere.
Jeg har (endnu) ikke prøvet ham, men var på "garagebesøg" med DVK for nogle mdr. siden. Og han har to rullefelter, det ene er af "den gode slags", hvor der er en kæmpe tromle begravet under gulvet. De er ikke så hårde ved dækkene.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
44 år med samme 69' Mustang
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg villle gå efter en med forstand på Ford og de dele der sidder i bilen ( karburator, lige din strømfordeler, hvilken knast, toppe, stempler osv.), det er langt vigtigere, det hjælper jo ikke noget at man justerer en Edelbrock karburator på samme måde som en Holley osv.
Lige meget hvor og hvem der justere ens motor, så få skrevet ned hvad der er lavet og hvilke tal man er kommet frem til og hvorfor. Det er mega vigtigt især hvis det er lavet rigtigt (hvilket tager det meste af en dag) og koster kassen, så er det lige så vigtigt som en værkstedsbog, over lige din motor. En eller anden dag går noget i stykker og så skal man bruge de tal, så motoren kan køre rigtigt igen uden at man skal starte forfra.
Håber det hjælper dig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (1452)
- Emne forfatter
- Gæst
Tak for de mange svar
Og ja jeg vil give dig ret Peter, jeg vil vide hvad der er gjort ved min motor, og derfor leder jeg også efter en der kan hjælpe med det, så den ikke bare blive indstillet og yder en masse, men jeg for en forklaring.
Men går ud fra at jeg er med når den er på rullefelt så man kan se hvad de laver ved bilen, og hvorfor de laver om på kurven osv.
Hvilket også er der jeg har flest spørgsmål, har ikke lavet kurver før, men har brugt meget tid på at indstille karburator, men tænker at det er lige så vigtigt at få tændingen tilpasset med hensyn til kurven.
Hilsen Michael
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (1659)
- Gæst
Han har da tunet biler i en livstid efterhånden.
Mustang hilsen.
Lars
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- (2243)
- Gæst
Hejsa, er der slet ingen i Jylland der bruger www.Westspeed.dk ved Bo i Kvong.
Han har da tunet biler i en livstid efterhånden.
Mustang hilsen.
Lars
Måske - når han ikke har ferie mere, Lars
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen