- Indlæg: 1034
Hood to cowl grounding.??
Der sad sådan en satan på min 73 mustang, den pillede jeg af, da den jo ville ridse den nye maling. Yderligere kunne jeg ikke helt se den fede fidus i at have den der.
Den er monteret på motorhjelm eller cowl og danner en stel forbindelse til cowl/motorhjelm når motorhjelm er lukket.
Sååååå.......Hvad er den godt for.? -Hvorfor monterede Ford den der i sin tid.?
www2.cougarpartscatalog.com/71grndstrap.html
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
There is no substitute for rearwheel drive...Period.."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der må da være nogen der kan bevise og især forklare hvorfor Ford i tidernes morgen valgte at producere og montere denne dims.
Er ret nysgerrig, især fordi Ford har monteret denne dims der "kradser" i lak/pladen. Virker for mig helt ulogisk.
Er der nogen der har set/oplevet noget ligende på andre årgange/modeller.?
Der må være en logisk forklaring et sted.!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lytter godt nok ikke til US AM radio, så ved jo ikke om det har noget med Agners "rygte" at sige.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
499 skrev: Værkstedshåndbog til lige din årgang, har alle de svar som du kunne ønske dig. Og alt hvad der står i den er rigtigt eller rettet af Ford, det er langt bedre end nettet for der behøver det jo ikke være korrekt.
Det burde være den vigtigste bog i dit liv, ikke nettet, eller Estra bladet, eller Rapport, nej din værkstedshåndbog har alle svar.
I dette hersens tilfælde kan det ikke helt udelukkes, at man kan finde bedre svar alle andre steder end i shop manualen.
Jeg har nu pløjet alle 5 bøger igennem og har indtil videre ikke kunne finde noget præcist om lige denne "ground strap".
Hvis den skulle have noget med støjdæmpning at gøre, har man altså glemt at beskrive den for Mustangen.
Det tætteste jeg har kunne komme på et seriøst svar, er vist på neden stående billede fra shopmanualen - og det er jo desværre ikke det mest præcise svar....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
435 skrev: Agner, der må mere holdbare beviser til end det.
Der må da være nogen der kan bevise og især forklare hvorfor Ford i tidernes morgen valgte at producere og montere denne dims.
Er ret nysgerrig, især fordi Ford har monteret denne dims der "kradser" i lak/pladen. Virker for mig helt ulogisk.
Er der nogen der har set/oplevet noget ligende på andre årgange/modeller.?
Der må være en logisk forklaring et sted.!!
Agner har uden tvivl ret. I tidernes morgen bøvlede jeg i lang tid med ulidelig radiostøj i kadetten, som forsvandt i samme øjeblik, mekkeren satte en stelforbindelse på hjelmen.........
Mechanic to customer: I couldn't repair your brakes, so I made your horn louder.
Check out: www.1967mustang.dk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
380 skrev:
Agner har uden tvivl ret. I tidernes morgen bøvlede jeg i lang tid med ulidelig radiostøj i kadetten, som forsvandt i samme øjeblik, mekkeren satte en stelforbindelse på hjelmen.........[/quote]
Poul, jeg er helt enig - pointen var bare at det ikke fremstod klart i shopmanualen.
På en 68'er ser den forøvrigt sådan her ud
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
302 skrev:
380 skrev:
Poul, jeg er helt enig - pointen var bare at det ikke fremstod klart i shopmanualen.
På en 68'er ser den forøvrigt sådan her ud
OK
Mener stelforbindelses-fætteren på dit billede blev brugt til og med -68.
Mechanic to customer: I couldn't repair your brakes, so I made your horn louder.
Check out: www.1967mustang.dk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen