- Indlæg: 466
Undervogn behandling ?
- 1866
- Emne forfatter
- Gæst
Den har som jeg ser det ingen form for beskyttelse.....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 1283
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 119
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 102
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 1283
- Gæst
p.s. har købt en 302
p.s. igen i morgen skal jeg have monteret min tandstang. jubiii
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
l (y) (y) (y)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg anbefaler et hulrumsprodukt på oliebasis og med penetrerende egenskaber. Pava 213 Lys er et super produkt, så det kan varmt anbefales.
Man kan også sagtens gøre det selv hvis man gider.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ps. vi vil se fotos hvad vi kan vente os
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 1866
- Emne forfatter
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 1178
- Gæst
Er der nogle der ligger inde med et skema/tegning over hvor man skal sprøjte for at få alle hulrum med? Jeg ved man kan finde det til nye biler, men jeg har aldrig set en til en 66"er HT
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 102
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 102
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er vigtigt at du sprøjter på begge sider af den lodrette forstærkning.
Et andet tip et at bruge de originale drænhuller. Som regel kan slangen komme igennem, alternativt afmonter de originale gummipropper.
Pava 213 lys er penetrerende, så det er rent guf for paneler og skærmkanter.
Husk hulrummet i torpedopladen (luftindtaget) der fra fabrik ikke har fået hverken maling eller rustbeskyttelse. Mustanger er notoriske for rust her.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 102
- Gæst
Går ud fra du tænker på de ekstra inderpaneler på en cab. Ja dem er der måske ikke andre indgangsveje til end hvor sikkerhedsselen skrues fast. Er der egenligt ingen drænhuller i dem originalt? Ellers er der da en direkte konstruktions bummert fra Ford og direkte born to rust!
Kassen foran hvor bladfjedre sidder kan også være lidt svær at komme ind i, der er vist egenligt kun en større sprække i bunden. Men okey, så retter vi det til at det i hvertfald kan gøres uden at det er nødvendigt at bore synlige huller. Lidt adskillelse og evt. et par huller inde fra i kabinen burde kunne gøre det.
Når de normalt er så vilde med at bore huller både her og der ved undervogns behandlinger af en bil, er det mest fordi det er langt det hurtigste og nemmeste for dem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen