- Indlæg: 24
Nummerpladeholder
Er der nogen af jer, der ved, hvor man kan få en "usynlig" nummerpladeholder, som kan bruges foran på en mustang, som holder pladen lidt ud fra bilen. Har set flere køre rundt med det til træf.
Det er ikke en nummerpladeramme, men et beslag/bøjle, lidt a la vedhæftede billede.
På forhånd tak.
'68 GT Fastback "Bullitt" 302 manuel
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er bare et stykke fladjern ca 20mm bred der er bukket som et U som nr pladen så er skruet på.
Håber det giver mening.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
'68 GT Fastback "Bullitt" 302 manuel
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men så kan man jo altid skrive et nyt indlæg om hvorfor bilen ikke køler som den skal.
Prøv at kig på din hverdags bil, jeg vil tro den for køleluften ind i bunden af køleren, hvis det ikke er en diesel.
Nu kommer der nok en masse indlæg om at min bil køler fint og jeg har kørt med min nr-plade sådan i flere år og der er ikke sket noget. Og til det vil jeg sige, tja hvor ved du det fra. Prøv at måle temp. med hulet lukket på motor og automatgearkassen, og gør så det samme med hullet frit, en god varm sommerdag. Og husk så at 5 grader varmere gearolie i en automatgearkasse, gør at gearkassen holder halvt så lang tid. Og man har vil ikke købt en Mustang fordi man er ligeglad med den.
God weekend.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
499 skrev: Men når nu du sætter nr-pladen på, så sæt den rigtigt og ikke så højt som på den grønne så den sidder i vejen for køleluft til bunden af køleren. Det hul over nr-pladen er faktisk for lille til at starte med, (derfor Shelby gjore det meget større) så derfor er det ret dumt at dække det med ens nr-plade, Det er sådan en lille dum fejl som har stor betydning, og mange laver den men det gør det ikke mindre dumt.
Men så kan man jo altid skrive et nyt indlæg om hvorfor bilen ikke køler som den skal.
Prøv at kig på din hverdags bil, jeg vil tro den for køleluften ind i bunden af køleren, hvis det ikke er en diesel.
Nu kommer der nok en masse indlæg om at min bil køler fint og jeg har kørt med min nr-plade sådan i flere år og der er ikke sket noget. Og til det vil jeg sige, tja hvor ved du det fra. Prøv at måle temp. med hulet lukket på motor og automatgearkassen, og gør så det samme med hullet frit, en god varm sommerdag. Og husk så at 5 grader varmere gearolie i en automatgearkasse, gør at gearkassen holder halvt så lang tid. Og man har vil ikke købt en Mustang fordi man er ligeglad med den.
God weekend.
Interessant information (y)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
499 skrev: Men når nu du sætter nr-pladen på, så sæt den rigtigt og ikke så højt som på den grønne så den sidder i vejen for køleluft til bunden af køleren. Det hul over nr-pladen er faktisk for lille til at starte med, (derfor Shelby gjore det meget større) så derfor er det ret dumt at dække det med ens nr-plade, Det er sådan en lille dum fejl som har stor betydning, og mange laver den men det gør det ikke mindre dumt.
Men så kan man jo altid skrive et nyt indlæg om hvorfor bilen ikke køler som den skal.
Prøv at kig på din hverdags bil, jeg vil tro den for køleluften ind i bunden af køleren, hvis det ikke er en diesel.
Nu kommer der nok en masse indlæg om at min bil køler fint og jeg har kørt med min nr-plade sådan i flere år og der er ikke sket noget. Og til det vil jeg sige, tja hvor ved du det fra. Prøv at måle temp. med hulet lukket på motor og automatgearkassen, og gør så det samme med hullet frit, en god varm sommerdag. Og husk så at 5 grader varmere gearolie i en automatgearkasse, gør at gearkassen holder halvt så lang tid. Og man har vil ikke købt en Mustang fordi man er ligeglad med den.
God weekend.
Hvor varmt er der på en god varm sommerdag? :biggrin:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
499 skrev: Men når nu du sætter nr-pladen på, så sæt den rigtigt og ikke så højt som på den grønne så den sidder i vejen for køleluft til bunden af køleren. Det hul over nr-pladen er faktisk for lille til at starte med, (derfor Shelby gjore det meget større) så derfor er det ret dumt at dække det med ens nr-plade, Det er sådan en lille dum fejl som har stor betydning, og mange laver den men det gør det ikke mindre dumt.
Men så kan man jo altid skrive et nyt indlæg om hvorfor bilen ikke køler som den skal.
Prøv at kig på din hverdags bil, jeg vil tro den for køleluften ind i bunden af køleren, hvis det ikke er en diesel.
Nu kommer der nok en masse indlæg om at min bil køler fint og jeg har kørt med min nr-plade sådan i flere år og der er ikke sket noget. Og til det vil jeg sige, tja hvor ved du det fra. Prøv at måle temp. med hulet lukket på motor og automatgearkassen, og gør så det samme med hullet frit, en god varm sommerdag. Og husk så at 5 grader varmere gearolie i en automatgearkasse, gør at gearkassen holder halvt så lang tid. Og man har vil ikke købt en Mustang fordi man er ligeglad med den.
God weekend.
Godt fif, takker.
'68 GT Fastback "Bullitt" 302 manuel
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 2243
- Gæst
2193 skrev:
Hvor varmt er der på en god varm sommerdag? :biggrin:
Varmt nok til en MCD-is & en coool ølbajser bagefter
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen