Styretøj på 65 mustang
- (1284)
- Emne forfatter
- Gæst
10 år 1 måned siden #1
af 1284
Styretøj på 65 mustang er oprettet af 1284
Hey.
Jeg er træt at mit styretøj og at have slør i rattet. Er det noget man kan gøre ved det uden at de koster en arm
Jeg vil gerne have en bil som styre som en ny og jeg er lige glade med servo, bare den ikke føles som en både på afveje
Jeg er træt at mit styretøj og at have slør i rattet. Er det noget man kan gøre ved det uden at de koster en arm
Jeg vil gerne have en bil som styre som en ny og jeg er lige glade med servo, bare den ikke føles som en både på afveje
Venligst Log på for at deltage i samtalen
10 år 1 måned siden #2
af 2051
Besvaret af 2051 på Styretøj på 65 mustang
har du prøvet at stramme bolten / skruen der sidder for enden af rat stammen ude i motor rummet
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (1284)
- Emne forfatter
- Gæst
10 år 1 måned siden #3
af 1284
Besvaret af 1284 på Styretøj på 65 mustang
det triks har jeg hørt, men jeg er mere ude i noget andet styrhus som har en mere modernet føling
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (2167)
- Gæst
10 år 1 måned siden #4
af 2167
Besvaret af 2167 på Styretøj på 65 mustang
hej
det er et sted hvor der for alvor er plads til forbedring, men du skal nok først gøre op med dig selv hvad du vil have. skal bilen stadig fremstå original eller vil du godt montere en tandstang og hvordan med fjedre, bøsninger, støddæmpere, stabilisatorer osv. det kan godt lade sig gøre at få bilen til at styre rigtig godt og stadig se original ud med evt. en borgesen styrehus. du er velkommen til at ringe hvis du vil høre mere om det og evt. prøve en tur for at se om det er lige sådan du gerne vil have din til at køre og hvis du kan finde en anden med en anden opsætning at prøve så du har lidt sammenligning ville det være fint for dig.
mvh. per 25133008
det er et sted hvor der for alvor er plads til forbedring, men du skal nok først gøre op med dig selv hvad du vil have. skal bilen stadig fremstå original eller vil du godt montere en tandstang og hvordan med fjedre, bøsninger, støddæmpere, stabilisatorer osv. det kan godt lade sig gøre at få bilen til at styre rigtig godt og stadig se original ud med evt. en borgesen styrehus. du er velkommen til at ringe hvis du vil høre mere om det og evt. prøve en tur for at se om det er lige sådan du gerne vil have din til at køre og hvis du kan finde en anden med en anden opsætning at prøve så du har lidt sammenligning ville det være fint for dig.
mvh. per 25133008
Venligst Log på for at deltage i samtalen
10 år 1 måned siden #5
af 921
Tandstang kan ikke anbefales, så har din bil ikke længere veteranbil status. Det koster ekstra i forsikring og vægtafgift! Yderligere skal bilen fremstilles til syn og godkendes med den konstruktive ændring.
Jeg ved godt der er mange der snyder
Besvaret af 921 på Styretøj på 65 mustang
hej
det er et sted hvor der for alvor er plads til forbedring, men du skal nok først gøre op med dig selv hvad du vil have. skal bilen stadig fremstå original eller vil du godt montere en tandstang og hvordan med fjedre, bøsninger, støddæmpere, stabilisatorer osv. det kan godt lade sig gøre at få bilen til at styre rigtig godt og stadig se original ud med evt. en borgesen styrehus. du er velkommen til at ringe hvis du vil høre mere om det og evt. prøve en tur for at se om det er lige sådan du gerne vil have din til at køre og hvis du kan finde en anden med en anden opsætning at prøve så du har lidt sammenligning ville det være fint for dig.
mvh. per 25133008
Tandstang kan ikke anbefales, så har din bil ikke længere veteranbil status. Det koster ekstra i forsikring og vægtafgift! Yderligere skal bilen fremstilles til syn og godkendes med den konstruktive ændring.
Jeg ved godt der er mange der snyder
Venligst Log på for at deltage i samtalen
10 år 1 måned siden #6
af 427
Besvaret af 427 på Styretøj på 65 mustang
mange af dem vi sælger et renoveret styrhus er MEGET glade for den løsning, de fleste "piver" faktisk over det er "stramt" de første 14 dage, så stor er forskellen.
hvis man har checke på alle styrkugler og bærekugler, fjedre og dæk, så er styrhus, control valve og powercylindre bare noget man bør gå efter.
og ja der er et hensyn og tage til syn og forsikring som det er nævnt og det originale er tit godt nok til folk der ikke skal på bane
mvh henrik 40954333
hvis man har checke på alle styrkugler og bærekugler, fjedre og dæk, så er styrhus, control valve og powercylindre bare noget man bør gå efter.
og ja der er et hensyn og tage til syn og forsikring som det er nævnt og det originale er tit godt nok til folk der ikke skal på bane
mvh henrik 40954333
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (1284)
- Emne forfatter
- Gæst
10 år 1 måned siden #7
af 1284
Hvad koster et renoveret styrhus ?
Besvaret af 1284 på Styretøj på 65 mustang
mange af dem vi sælger et renoveret styrhus er MEGET glade for den løsning, de fleste "piver" faktisk over det er "stramt" de første 14 dage, så stor er forskellen.
hvis man har checke på alle styrkugler og bærekugler, fjedre og dæk, så er styrhus, control valve og powercylindre bare noget man bør gå efter.
og ja der er et hensyn og tage til syn og forsikring som det er nævnt og det originale er tit godt nok til folk der ikke skal på bane
mvh henrik 40954333
Hvad koster et renoveret styrhus ?
Venligst Log på for at deltage i samtalen