Jubilæumsbog ... om os (nogen mere end andre)
- Emne forfatter
- Gæst
486 skrev: Tommys bil.. kunne være rigtig sjov og læse om... men kun hvis det er hans søde kone Karina som er forfatteren...
hun må kunne fortælle noget som Tommy ikke har pralet af flere gange til træf :biggrin:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Never argue with a moron ! They will just drag you down to their level, and beat you with experience !!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
gi et ring på 31587729, hvis det her nogen interesse...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Bruun: En 1979'er har meget stor interesse! Jeg ringer til dig! 69'eren er givetvis også spændende til bogen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
1964 Cab.
1965 Cab.
1966 Hardtop
1966 Cab. (ikke bekræftet)
1967 Cab.
1967 Fastback
1967 Eleanor
1968 Cab. med monstermotor
1968 GT/CS
1969 Sportsroof, custom
1969 Sportsroof i samlesæt
1970 Cab.
1970 Cab. i samlesæt
1971 Sportsroof (siges også at være 72 og 73)
1972 Cab.
1973 Cab.
1977 Hardtop 2,3L (ikke medlem)
1978 Cobra
1979 Hardtop
1995 Coupe GT
2000 Saleen (ikke bekræftet)
2008 Cab.
201x Boss (tror jeg nok)
SØGER STADIG
Der er ikke for mange Convertibles, men der er nok nu, 3. generation undtaget Og jeg ser, at 65-66 hardtop og fastback mangler. Jo, det er de mest udbredte musser og mindst sjældne, men de er altså ikke så almindelige, at I skal holde jer tilbage :lol:
1964-1966: Mangler en Cobra, en hardtop og en fastback.
1969: Ikke flere nu, bortset fra en Cobra fra Lolland, som jeg sigter efter.
1970: OK, men en fin fastback kunne godt ”luskes” ind.
1971-1973: En Mach 1 og en Boss søges fortsat. Nemesis har måske en Boss til mig.
1974-1978: Jeg så en fastback til generalforsamling. Den vil jeg meget gerne have med.
1979 -1993: Søger stadig efter en cab.
1994-2004: Jeg er godt dækket ind, men kunne godt bruge en V6’er coupe og meget gerne fra før faceliftet med de ovale baglygter. En Cobra er stadig i kikkerten.
2005-2014: Endnu har jeg ikke så mange aftaler. Så selvom I ikke tænker på jeres biler som sjældenheder, da de er nye, så giv endelig lyd fra jer!
2015: Her er jeg afhængig af, at Ford vil være med, og jeg har ikke svar endnu.
Legetøjsmusser fra 60'erne og 70'erne: Hvor er I henne??? Der må da være nogen, som har samlet på det?
Brochurer: Jeg er ved selv at købe op fra eBay. Det er ikke så dyrt, og jeg synes det er sjovt at have det. Men DANSKE brochurer er MEGET velkomne! Naturligvis kun til låns for scanning og jeg kan scanne dem hos ejeren, også i Jylland.
"Skrammel": Nøgleringe, skilte m.m., hvis du har en større samling af det, hører jeg gerne fra dig.
Første afsnit er skrevet og sendes til korrektur hos ejeren af bilen lige om lidt. Aftaler går slag i slag nu og Jyllandsture er ved at være op over.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
2731 skrev: STATUS
Legetøjsmusser fra 60'erne og 70'erne: Hvor er I henne??? Der må da være nogen, som har samlet på det?
"Skrammel": Nøgleringe, skilte m.m., hvis du har en større samling af det, hører jeg gerne fra dig.
Jeg har da lidt - tjek: www.1967mustang.dk
Paul
Mechanic to customer: I couldn't repair your brakes, so I made your horn louder.
Check out: www.1967mustang.dk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Der er mange fine ting! Jeg vil meget gerne komme forbi med et makroobjektiv og lystelt klar
380 skrev:
2731 skrev: STATUS
Legetøjsmusser fra 60'erne og 70'erne: Hvor er I henne??? Der må da være nogen, som har samlet på det?
"Skrammel": Nøgleringe, skilte m.m., hvis du har en større samling af det, hører jeg gerne fra dig.
Jeg har da lidt - tjek: www.1967mustang.dk
Paul
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
2731 skrev: Jeg vil meget gerne komme forbi med et makroobjektiv og lystelt klar
Du er velkommen - sig til i god tid
Paul
Mechanic to customer: I couldn't repair your brakes, so I made your horn louder.
Check out: www.1967mustang.dk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
( det er noget med 5 i Europa - Undskyld Kurt ! hvis jeg sludrer )
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Det går fremad og jeg har interviewet de første 4 personer og taget billeder af de første 3 biler. Huh! Det trækker søm, men det sjovt at lave og hyggeligt at møde jer! Tidsplanen følges
1964 Cab.
1965 Cab.
1965 Fastback
1966 Hardtop
1966 Cab. (ikke bekræftet)
1967 Cab.
1967 Fastback
1967 Eleanor
1968 Cab. med monstermotor
1968 GT/CS
1969 Sportsroof, custom
1969 Sportsroof i samlesæt
1970 Cab.
1970 Cab. i samlesæt
1971 Sportsroof (siges også at være 72 og 73)
1972 Cab.
1973 Cab.
1977 Hardtop 2,3L (ikke medlem)
1978 Cobra
1979 Hardtop
1995 Coupe GT
2000 Saleen (ikke bekræftet)
2008 Cab.
2008 Fabriksracer
SØGER STADIG
Der er ikke for mange Convertibles, men der er nok nu, 3. generation undtaget 1967/68 hardtop helt standard kunne også bruges.
1970: OK, men en fin fastback kunne godt ”luskes” ind.
1971-1973: En Mach 1 og en Boss søges fortsat. Nemesis har måske en Boss til mig.
1974-1978: Jeg så en fastback til generalforsamling. Den vil jeg meget gerne have med.
1979 -1993: Søger stadig efter en cab. (har måske fundet en)
1994-2004: Jeg er godt dækket ind, men kunne godt bruge en V6’er coupe og meget gerne fra før faceliftet med de ovale baglygter. En Cobra er stadig i kikkerten.
2005-2014: Endnu har jeg ikke så mange aftaler. Så selvom I ikke tænker på jeres biler som sjældenheder, da de er nye, så giv endelig lyd fra jer! Især en fastback er meget velkommen.
2015: Her er jeg afhængig af, at Ford vil være med, og jeg har ikke svar endnu.
Legetøjsmusser fra 60'erne og 70'erne: Hvor er I henne??? Der må da være nogen, som har samlet på det? Jeg har dog fået aftale om noget af det, men mere af slagsen kan bestemt godt bruges!
Brochurer: Jeg er ved selv at købe op fra eBay. Det er ikke så dyrt, og jeg synes det er sjovt at have det. Men DANSKE brochurer er MEGET velkomne! Naturligvis kun til låns for scanning og jeg kan scanne dem hos ejeren, også i Jylland.
"Skrammel": Nøgleringe, skilte m.m., hvis du har en større samling af det, hører jeg gerne fra dig. Paul har en masse, men mere skal være velkomment
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Det lyder fint. Jeg kontakter dig, når vi når lidt længere frem. Jeg har meget at se til denne og næste uge, men som sagt, jeg ringer eller skriver
2581 skrev: Hej Jens. Har en nydelig 65 hardtop med en lidt sjov historie. Du er velkommen til at ringe, hvis du er interesseret. Jens
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Det lyder som en god historie. Jeg kontakter dig så snart jeg igen har lidt styr på kalenderen. Dvs. inden for ca. en uges tid.
683 skrev: Hvis du kan bruge en historie om en Mustang tosset mand på 51, som altid har været vild med Mustanger, så siger du bare til. Tossen begynder helt umotiveret at skille sin bil ad, uden nogen tekniske kvalifikationer- og der står han så 1 1/2 år senere. Bilen er en 67 hardtop
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Der var stor skepsis, om der var medlemmer nok, der ville deltage, til at bogen kunne blive til noget. 200 sider med billeder af 3 forskellige biler ville jo rigtig gøre sig! :pinch: MEN, det blev hurtigt gjort til skamme og nu er der fuldt hus! (y)
Siderne i bogen er simpelthen opbrugt og der kommer ca. 25 biler meget forskellige biler med i fortællingen Dvs. at Karsten #683 bliver sidste bil, der kommer med i bogen og der er ikke plads til flere. Det er jo fantastisk!
Bemærk, at der er adskillige, hvor jeg har sagt/skrevet, at der vil komme en aftale, og det gør der selvfølgeligt stadig. Det er blot helt nye aftaler, der ikke længere er plads til. De, der er lovet at blive kontaktet, og som måske er blevet utålmodige og måske skal på ferie eller noget i den retning, skal bare kontakte mig. Så får jeg det presset ind. Helt generelt er det bare vigtigt, at jeg skriver historierne meget kort efter hvert møde, medens jeg endnu har det i frisk erindring. Derfor bliver aftalerne spredt ud over juli og august, så jeg har en chance for at skrive noget ordentligt I udgangspunktet er min kalender helt booket frem til midten af august, men altså, der er så meget slump, at en hasteaftale kan klemmes ind.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
2731 skrev: MANGE TAK FOR DEN STORE OPBAKNING!
Der var stor skepsis, om der var medlemmer nok, der ville deltage, til at bogen kunne blive til noget. 200 sider med billeder af 3 forskellige biler ville jo rigtig gøre sig! :pinch: MEN, det blev hurtigt gjort til skamme og nu er der fuldt hus! (y)
Siderne i bogen er simpelthen opbrugt og der kommer ca. 25 biler meget forskellige biler med i fortællingen Dvs. at Karsten #683 bliver sidste bil, der kommer med i bogen og der er ikke plads til flere. Det er jo fantastisk!
Bemærk, at der er adskillige, hvor jeg har sagt/skrevet, at der vil komme en aftale, og det gør der selvfølgeligt stadig. Det er blot helt nye aftaler, der ikke længere er plads til. De, der er lovet at blive kontaktet, og som måske er blevet utålmodige og måske skal på ferie eller noget i den retning, skal bare kontakte mig. Så får jeg det presset ind. Helt generelt er det bare vigtigt, at jeg skriver historierne meget kort efter hvert møde, medens jeg endnu har det i frisk erindring. Derfor bliver aftalerne spredt ud over juli og august, så jeg har en chance for at skrive noget ordentligt I udgangspunktet er min kalender helt booket frem til midten af august, men altså, der er så meget slump, at en hasteaftale kan klemmes ind.
Hej Jens
Sikke en positiv aktivitet dit initiativ har skab hen over sommeren - det er super fedt.
Jeg er helt ny i klubben, og har ikke engang en Mustang i DK endnu - men en på vej. En 70'er 302 Boss. Så det er jo en fastback. Ved ikke om den når det i forhold til bogen - men du kan da have mig i reserve.
Har haft interessen for de fine biler i en del år efterhånden - og har også lidt andet på lager end Ford.
Bor i Charlottenlund
Mvh
Henrik
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det var rigtigt hyggeligt, og jeg tror, at vi fik fundet frem til en god vinkel på min historie (y)
...og selvom at der egentlig var skybrud i Østjylland igår, så lykkedes det os alligevel at være så heldige at fange en halv times solskin, så Musse kunne komme ud og skinne i solen imens, at Jens tog billeder
Jeg glæder mig mere og mere til at se det færdige resultat
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tror det bliver en rigtig flot bog, om vores mustanger, og deres ejere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Det var nogle hyggelige dage i det jyske og sikke jeg var heldig med vejret! Der var ellers regn nok på turen, men når kameraet kom frem, så forsvandt regne og frem kom solen!
Jeg har to aftaler mere den næste uge her på Sjælland, men der ud over holder jeg og min Musse en pause frem til efterfølgende uge. Jeg har brug en et mindre stop til at kunne ringe om de sidste aftaler (så fortvivl ikke, hvis jeg har lovet at kontakte jer og endnu ikke har gjort det: Det sker!), og jeg skal også have renskrevet historierne, som jeg allerede har.
Det er rigtigt flotte biler, der er der ude hos medlemmerne. Der er også nogle virkeligt sjove historier om ejerne, så jeg er sikker på, at det bliver sjov læsning, hvis man er interesseret i Mustangerne.
Og bestemt også en stor hilsen til alle de øvrige, som jeg ind til nu har besøgt. Det er meget fin opbakning! (y)
Hilsen fra
Jens
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Tussen tak for dit besøg det var rigtig hyggelig at møde dig og få en snak om løst og fast vi takker mange gange for at du ville ha os med i din fine ide
Knus og Kram
Vita og Lasse
Randers
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Det var hyggeligt at være omkring jer og tak for at I ville være med. En 1973 Cab skal naturligvis med i bogen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Rigtig hyggeligt at have besøg af dig.
Nu havde vi jo bestilt solskin - det er mest praktisk med en Convertible
Og aldrig en amerikaner i gården uden et billede !
Jeg er godt nok enormt spændt på, hvordan bogen bliver.
Kanont, at du tager det på dig
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Tak for en hyggelig eftermiddag, og med en masse ,tror jeg fantastiske billeder af den gamle "musse" ved fjorden.
Også en god snak efterfølgende.
Et fantastisk initiativ du har taget.
Med venlig hilsen
Karsten (2307)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Det var hyggeligt at være omkring og det blev gode billeder
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Lidt mere nyt: Af de 500 første Mustanger til Europa, kommer de to til Danmark. Den første ejer ser ud til at blive en kvinde og måske kommer der et arrangement ud af det, hvor MCD kan deltage. Direktøren for Ford Danmark sad i min bil i dag (1969'eren) og det vakte en vis begejstring :woohoo:
Endnu mere nyt: Mustangen er IKKE prissat, men man håber på en positiv overraskelse
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Desværre har jeg haft et udfald i en lille uge, og tidsplanen er meget stram. Aftalen med Ford er, at det er bedre at udgive bogen i foråret, så der er god tid til at anmeldere m.fl. kan nå at se den før udgivelsen, end at udgive den i starten af december, hvor den ikke har nogen chance for at få omtale. Det bedste vil være, at den ligger klar 1. november, men der er altså meget kort tid tilbage! Jeg kæmper det bedste jeg kan
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Vil lige høre, om jeg fortsat kan vente en opringning fra dig?
Jens
2731 skrev: Hej Jens,
Det lyder fint. Jeg kontakter dig, når vi når lidt længere frem. Jeg har meget at se til denne og næste uge, men som sagt, jeg ringer eller skriver
2581 skrev: Hej Jens. Har en nydelig 65 hardtop med en lidt sjov historie. Du er velkommen til at ringe, hvis du er interesseret. Jens
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Du hører snart fra mig. Jeg er i gang med at besøge de sidste biler, alle på Sjælland og Lolland (en).
Til Alle:
Det har godt nok taget mere tid, end jeg troede, så den meget skarpe deadline op til jul, som dog ikke var helt mejslet i granit, kan jeg næppe nå. Så det bliver en tidlig forårsbog, og den kommer så nogenlunde samtidigt med, at den nye Mustang kommer og så er der tid til, at pressen kan skrive anmeldelser, før lanceringen.
Mange hilsener fra
Jens
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Glæder mig til foråret
Er jeg på din liste?
Vh Jimmi
2731 skrev:
2678 skrev: Fantastisk idé Jens (y) (y) . Glæder mig virkelig til at se bogen :biggrin: :biggrin:
Mangler du en historie om en 289, 65 conv. købt sådan lidt med hovedet under armen, så har jeg historien - og jeg er faktisk sluppet hæderligt fra det
/Jimmi
Hej Jimmi,
Tak for opbakningen Dejligt at se, at her ramte jeg et godt punkt. Jeg kommer meget gerne forbi. Jeg har endnu ikke datoer for mine ture rundt i landet.
STATUS
Her må jeg nok stoppe for 64-66'ere og 69'ere skal være en Mach 1 eller Boss. 71-73 convertibles er også hjemme nu, men 71-73 Mach 1'er og Cobraer er meget velkomne!
Serie 2 Mustanger er det forventeligt stadig meget småt med! Jeg ved, at der lige er handlet en meget flot en i Viborg. Kom frem, kom frem! Serie 3 har jeg heller ingen af!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Jimmi er kontaktet og nu mangler kun nogle ganske få. Jeg gennemgår at ingen er smuttet for mig på mandag, hvor jeg er uden bil (PAVA vil have den) og så kontakter jeg både dem, jeg allerede nu ved at jeg skal kontakte, og de, hvor det er blevet overset af mig. Men altså, der er ikke plads til helt nye aftaler.
Jeg håber at komme til at besøge de sidste over næste uge, og så er det med at få skrevet, så tastaturet gløder :biggrin:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Tak for nogle rigtig hyggelige timer i går. Det var sgu en fornøjelse at sig dig arbejde med dit kamera og jeg glæder mig meget til at se resultatet. Det så ellers lidt skidt ud med vejret, men det klarede heldigvis op, kort før du dukkede op i din egen hest :biggrin: Sådan skal det bare være. (y) (y)
De bedste hilsner
Jens
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Never argue with a moron ! They will just drag you down to their level, and beat you with experience !!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
749 skrev: Fik du klaret rene med hans 69 Shelby hertz ?
Jeps - og tak for hjælpen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
2581 skrev: Hej Jens
Tak for nogle rigtig hyggelige timer i går. Det var sgu en fornøjelse at sig dig arbejde med dit kamera og jeg glæder mig meget til at se resultatet. Det så ellers lidt skidt ud med vejret, men det klarede heldigvis op, kort før du dukkede op i din egen hest :biggrin: Sådan skal det bare være. (y) (y)
De bedste hilsner
Jens
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Mangler du stadigvæk 67/68 hardtop helt standard.
Jeg har en 1968 390GT hardtop urestaurerett hvis den er standard nok?
Hvis den kan bruges så giv lyd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Mange tak for tilbuddet. Faktisk har jeg lidt for mange convertibles, hvilket er meget forståeligt for en (mig), som er meget glad for at køre med taget nede. Men jeg er tæt på at slutte og jeg har lidt panik på, for at nå de sidste. Men hvis der er en åbning i tidsplanen, så vil jeg meget gerne have den med.
Om bilen er standard eller ej, har ikke den helt store betydning. Der kommer biler med, som er næsten vrag, "suttede bolsjer", pinligt originale biler og vildt modificerede biler. Alle, eller næsten alle, slags Mustanger skal være med. Fælles er, at de er sjove.
2815 skrev: Hej Jens
Mangler du stadigvæk 67/68 hardtop helt standard.
Jeg har en 1968 390GT hardtop urestaurerett hvis den er standard nok?
Hvis den kan bruges så giv lyd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Forståeligt jeg er ikke et sek. i tvivl om at du har fået travlt
Du giver bare lyd hvis du mangler en 390GT hardtop fra 1968.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Af Finn har jeg kunnet få billeder af de danske brochurer, så der kommer billeder af alle specielle årgange af brochurerne i jubilæumsbogen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Havde du fået biler nok til din bog, jeg kender en der har en 351 BOSS fra 71 som gerne vil bidrage?
Søren
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Nej desværre. Der er lukket nu. Dog kan en Foxbody Convertible godt bruges her i allersidste sekund.
Det er dejligt, at der har været så fin opbakning! (y)
Jens der har kørt så meget ud for at fotografere Mustanger, at to kasketter er bleget til ukendelighed i år :woohoo:
2788 skrev: Hej Jens.
Havde du fået biler nok til din bog, jeg kender en der har en 351 BOSS fra 71 som gerne vil bidrage?
Søren
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det må da også have været et stort arbejde... Men et arbejde med så mange dejlige folk og biler er jo næsten ikke arbejde men bare hygge....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Emne forfatter
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen