Skip to main content

Tromle til skrive ..mastercyl. Problemer

  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #1 af
Jeg har været så heldig, at låne et værksted her mellem jul og nytår, så jeg kunne udfører ovenstående, men jeg er stødt ind i det problem, at mastercyl.' S fastsættelse på bremseforstærkeren er næsten umuligt fordi hullerne på masteren ikke sidder heeeelt ud for boltene.
Er det sådan det er, (hvorefter jeg skal i gang med filen) eller gør jeg mon noget forkert ?

Ville også gerne høre om nogen af jer har nogen gode råd til lige præcis denne del af monteringen

Vi ses

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 8 måneder siden #2 af 2712
Hej Michael,

Jeg har lige købt et bremse kit med booster og dual hoved cylinder, det passer fint sammen. jeg tror ikke du skal begynde at file i hullerne, det skal passe sammen.






Mvh. Kim

If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses. Henry Ford
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #3 af
Er det et lille my,så havede jeg filet, men kan du ikke smide et billed eller to op, evt. mere faste mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #4 af
Hej igen. Jeg kan se at din mastercylinder ikke ligner den jeg har fået med. Mit ene kammer er større end det andet..............jeg har fået tingene til at passe .....nogenlunde vhj af en rundfil. Men nu står jeg med et nyt problem.......hvorfra skal varkummet tages fra.

Og iøvrigt.......1000 tak for jeres svar det sgu bare i orden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 8 måneder siden #5 af 2712
På min skal vacuum tages fra insugnings manifold lige bag karburatoren.

Mvh. Kim

If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses. Henry Ford

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #6 af
Hej Kim.....jep men det ser ud til det "varcum udtag" går til gearkassen på min

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #7 af
Hvis der ikk har været vaakumforstærker på før, mangler du nok den studs som er skruet ned i manifolden..
Der kan tages vaakum fra enten kaburator ell manifold afhængig af hvad du har :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #8 af
Hej michael

Der er et vacum udtag og kun et. men har læst lidt om at man kan få et t.stykke som så tager vacum både fra gearkasse og så også til bremseforstærkeren"........................

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #9 af
Ja, sådan var det også på min originale manifold :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
9 år 7 måneder siden #10 af
:biggrin: LØSNINGEN PÅ PROBLEMET............... Skru hele L..... Af læg det på disken hos lynegaard - få pengene tilbage. Kør til havdrup og køb det af TRIMO. SÅ PASSER TINGENE. VACUM blev løst med et dobbelt udtag som nu går til gearkasse og bremseforstærker.

:lol: :lol: :sick:

Far er glad igen

Tak for de input jeg fik.

M

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gæst
  • Gæst
9 år 7 måneder siden #11 af
Hvis jeg ikke selv køber tingene hjem fra USA, så køber jeg dem selvfølgelig hos TRIMO, kønne er brødrene ikke, men de har sku styr på PISSET (y) (y) ;) ;)

2844 skrev: :biggrin: LØSNINGEN PÅ PROBLEMET............... Skru hele L..... Af læg det på disken hos lynegaard - få pengene tilbage. Kør til havdrup og køb det af TRIMO. SÅ PASSER TINGENE. VACUM blev løst med et dobbelt udtag som nu går til gearkasse og bremseforstærker.

:lol: :lol: :sick:

Far er glad igen

Tak for de input jeg fik.

M

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum