Skip to main content

Dykker ved acceleration

  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 måneder siden #1 af
Dykker ved acceleration blev oprettet af
Lidt flere oplysninger ville ikke gøre noget, er det noget den pludselig er begyndt med? hvad er det for en Holley?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 3 måneder siden #2 af 2537
Besvaret af 2537 på emne Dykker ved acceleration
Kunne godt lyde som et karburatorproblem. Når man trykker pludseligt på gassen skal den give et hurtigt ekstra kick-down sprøjt, gør den ikke det, kan man få den oplevelse du får.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 3 måneder siden #3 af 1869
Besvaret af 1869 på emne Dykker ved acceleration
Tændingstidspunktet kan vel sådan set også have indflydelse og også hvor din vakuumavancering er tilsluttet.. :dry: ..

There is no substitute for rear wheel drive..Period

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 måneder siden - 9 år 3 måneder siden #4 af
Besvaret af på emne Dykker ved acceleration
AAAAEEEE det er en 4160 model, så ved jeg godt hvad dit problem er, det er din power valve der er for stor, der sidder garanteret en 65 i den, du skal ha en 45 eller 35 i den så skal du bare se, så kører den :-) tjek også lige dine 2 main dyser at de ikke er #54 men omkring de #60-#62

Læs evt her på dette link side 11, jeg har tit fikset dette problem på den karb model

documents.holley.com/199r8108-2rev4.pdf

Har kopieret det der står her:

POWER VALVES:
The number stamped on a power valve, such as 65, indicates the manifold vacuum below which the power valve is operational. In this case, all
manifold vacuums below 6.5” Hg, the power valve is operating. Generally a 65 power valve is sufficient for most high performance applications;
however, some problems can result with radically cammed, full-race machines equipped with automatic transmissions. These vehicles often “idle” at
2000 rpm, approx. 6.0” Hg. At this point the main nozzles are starting to feed and enrich the mixture (supplied by the power valve) and the engine will
probably “load up”. To correct this problem, install a 45 or 35 p
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved .

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 3 måneder siden #5 af 1869
Besvaret af 1869 på emne Dykker ved acceleration

2472 skrev: Godt forsøgt drenge.... Det er en 4150 da den kun har en acc pumpe, og jeg fandt selv fejlen.... Den fik ingen vakuum til at styre trin 2.... Fandt en slange, satte den på karburator og den anden ende til bremseforstærker .... Og nu virker det


(y) .. :biggrin: ..

There is no substitute for rear wheel drive..Period

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum