- Indlæg: 6
Køb af 66 convertible
Jeg vil derfor høre om der er en venlig sjæl der vil kigge billederne af min forhåbentlig nye Mustang igennem og komme med lidt feedback på om der er noget jeg skal være opmærksom på inden et evt. køb?
Derudover vil jeg gerne høre jeres menning om hvilke konsekvenser de nye afgiftsregler får for afgifts beregningen af veteran biler?
På forhånd tak og god aften:-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg vil meget gerne høre jeres kommentarer til renoveringen som sælger har lavet, evt. ting jeg skal være opmærksom på og hvilket prisleje den bør ligge i
På forhånd tak og god søndag.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Held og lykke med købet og dit nye liv. :biggrin:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvad har det af betydning for bilen/prisen?
Pft.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og så skal den være afgiftet som en V8 - ikke en 6-cylindret.
Ofte kan en T-kode med V8 risikere at stå lidt lavere i pris, da der er tale om en ombygget bil, hvor man skal være 100% sikker på, at alt er lavet korrekt - inkl. afgift og registrering.
Bevar roen - støt melis
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
der kører masser af biler i klubben, med anden motor end den de er født med, typisk størrere end
original motoren. 302, 351 istedet for 289 osv. plus diverse stroker m.m.
no big deal...
44 år med samme 69' Mustang
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen