- Indlæg: 269
Tændning 351 c
Ja jeg ved det, vi har før talt om dette emne.
Jeg er ved at indstille min Tændning på vognen, 351 c 1972 MSD Tændning
Har læst mig til at tænding ved ca 3500 omdr. ikke må komme over 35-36gr.
Status lige nu: 3500 omdr = ca 33-34 gr. OK
Men kører jeg op på de 4000-4500 omdr svinger den op på 40gr eller der over, IKKE godt.
Jeg her den største Bushing i strømfordeleren (sort) men den gør det stadig. Må den det ???
Bushing burde jo stoppe avanceringen, men det kan den ikke, somom at der faktisk skulle en endnu større i, fjedrende er jo hvor hurtig den gør det .
Det kit som jeg har købt er helt nyt og originalt MSD til min strømfordeler. MSD 8628 & 8464
Hvad gør jeres motor??
Er der nogen som har været ude for dette før mig??
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Den avancere ud over de 40 gr hvis jeg kører op på 4000-4500! Omdr.
Det er jo bøsningen som skal stoppe avanceringen. Men den fortsætter avanceringen selvom den største er i.
Fjedre bestemmer hvor hurtig det sker.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
There is no substitute for rear wheel drive..Period
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Til det tråden handler om, jeg bliver nødt til at se din fordeler der er noget som ikke er som det skal være, og det er ikke nemt at se på papir. Jeg kan ikke fortælle dig hvad motoren skal stå i tænding før jeg ved alt om din motor, da det er udformningen af dit forbrændningskarmrer som bestemmer det hele, det vil sige stempel, boring, topstykke, og kompressionen, og resten af sæt oppet af drivlinien.
Hvorfor har du opgivet din standart strømfordeler, den kan justeres helt på samme måde, hvis man ved hvad man laver.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men det bliver først næste weekend, da jeg rejser med mit job. men på forhånd tak
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen