- Indlæg: 141
Hjælp til automatgearkasse
Den er renoveret undtagen valv buddy ved ikke om det er der problemet ligger som jeg forstår der er det den samme med Governor som styr hvordan den skifter
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tænk over det, du bruger omkring 30% af din benzin på at drive en gearkasse som ikke skifter som du vil have det. På med en manuel og få 30% flere kræfter gratis og en masse ægte køreglæde. En v8er med manuel skal man prøve inden man dør, det er et must, bliver det lavet rigtigt så dur det bare....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja har den her www.cartechbooks.com/ford-aod-transmissions.html3037 skrev: Har du hapset en manual til gearkassen ? Kan jo være at du selv kan justere dig ud af problemerne.
Fik den renoveret sidste år undtagen wall body, har prøvet denne vinter at opdatere den men et kit fra Mr shift sysko kit,det har ikke gjort noget godt.
Så tror jeg prøver at bestille et renoveret wall body fra ebay
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
En gearkasse der skifter ved lave omdr. er god.
Mange omdrejninger tyder på High stallspeed converter eller at der er tætninger som ikke er skiftet eller at der er snavs i valve body / governor.
Har du selv renoveret gearkasse..?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kit jeg fik var ikke godt beskrevet og den video der lå på nette var fra 1990 sløret og de komponenter match ikke med det de fabrike i dag
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
877 skrev: Det her er de korte oplysninger jeg kan komme med.
En gearkasse der skifter ved lave omdr. er god.
Mange omdrejninger tyder på High stallspeed converter eller at der er tætninger som ikke er skiftet eller at der er snavs i valve body / governor.
Har du selv renoveret gearkasse..?
Hans, det kommer vel an på, hvordan man har lyst til at bruge bilen?
Cruising, god ting, at den skifter tidligt, og ved lave o/min.
Dragracing, god ting, at den skifter sent, og ved høje o/min. (Og høj stallspeed). At nogen kører dragrace med "pløreturbine", har jeg dog aldrig fattet.
www.popularmechanics.com/cars/a12596/ana...a-top-fuel-dragster/
Trackdays mm. - MANUELT!, der holder jeg med Peter! (Gælder egentlig også drag for os, der har under 5-600 ponyer :biggrin: )
Mange hilsener
Terkel
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mange hilsener
Terkel[/quote]
Kommer du så ud og køre sammen med os til DM serien..???
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
877 skrev: Trackdays mm. - MANUELT!, der holder jeg med Peter! (Gælder egentlig også drag for os, der har under 5-600 ponyer :biggrin: )
Mange hilsener
Terkel
Kommer du så ud og køre sammen med os til DM serien..???[/quote]
Ja da. Når DU tager en tur til Sjælland (pitstop), og så med til Sturup, Hans ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja da. Når DU tager en tur til Sjælland (pitstop), og så med til Sturup, Hans ...[/quote]
Ja, jeg tager igen i år turen til Sjælland og med glæde.
DM køres her; www.dasu.dk/sportsgrene/dragracing/#/dm-...agrace-og-streetrace
Ja da, så kom frisk..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Never argue with a moron ! They will just drag you down to their level, and beat you with experience !!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Nåh - blander jeg nu IGEN ting sammen? Sorry ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen