Lambo-Stang

Mere
10 år 2 måneder siden #1 af 1861

Armen i karmen !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #2 af 2731
Besvaret af 2731 på Lambo-Stang
Mon det så er blevet til en Mustang, der aldrig kan starte?

Her er det kinesiske medarbejdere, der ødelægger en Lambo, for ejere blev træt af, at den ALTID var i stykker. Det samme skete i Rusland for et par år siden:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 2 måneder siden #3 af 749
Besvaret af 749 på Lambo-Stang
Det er da bare en udvidet udgave af hvad driftere gør i dag .... transplanterer motorer i andre biler feks toyota med bmw motor eller nissan med ford motor eller mustang med viper v10 motor osv osv.

Jeg er altså ret ligeglad med alle deres billeder af en hakket lambo ..... for det er en Mustang karosse der er brugt for den passer i former både ud og invendigt ...... så i bund og grund en Mustang med lambo motor og røven lavet ala lambo !

MEN når det så er sagt ....... FEDT !!!!!!!!!!!!

Never argue with a moron ! They will just drag you down to their level, and beat you with experience !!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #4 af 2731
Besvaret af 2731 på Lambo-Stang
Jo, det er sjovt nok med ændrede biler, men Italien burde holde sig fra teknik, så som biler og tog. FIAT = Fix It All the Time eller FIAT = Fehler Im Alle Teile. Man husker nok også IC4 og metroen. Jeg har boet 1½ år i Italien og deres teknik var smukt designet og kors hvor kunne ALT gå i stykker ALTID :angry: Har I lagt mærke til, hvor unaturligt mange bilværksteder der er i samtlige italienske byer? :S Jeg boede endda hvor FIAT og Lancia prøvekørte deres nye modeller. De kunne gå i stykker på de mest utrolige måder og vildt ofte!

En Lambo-Stang er vel et ægte misfoster. Det eneste italienerne virkeligt kan, nemlig design, har man fjernet til fordel for en vel ikke helt så stilren karosse, selvom musser har deres helt egen charme, som jeg har købt to af. Til gengæld har man beholdt noget vildt upålideligt teknik i stedet for en motor og dele med et godt renomé! :dry:

Næh, jeg holder mig til tyskere (eller "semi-tyskere" fra Böhmen) og visse amerikanere, forudsat de har en hest på snuden B)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 2 måneder siden #5 af 366
Besvaret af 366 på Lambo-Stang
design ?? Italienere ???
De havde i hvert fald indtaget både LSD, Crack, tjald, mm, da de lavede Fiat Multipla :P :P :biggrin: :biggrin: (n) (n)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #6 af 2731
Besvaret af 2731 på Lambo-Stang

design ?? Italienere ???
De havde i hvert fald indtaget både LSD, Crack, tjald, mm, da de lavede Fiat Multipla :P :P :biggrin: :biggrin: (n) (n)


Hehe :biggrin: Der findes markante undtagelser, og du nævte en af de mere markante af slagsen! :lol:

Jeg kommer i tanke om, at det heller ikke er alle tyske biler, jeg synes lige godt om, og nu tillader jeg mig at undlade at nævne DDR-køretøjerne:

Lloyd: en.wikipedia.org/wiki/North_German_Automobile_and_Engine
Goggomobil: en.wikipedia.org/wiki/Goggomobil

Den sidste er faktisk der, hvor BMW i dag producerer deres 5, 6 og 7 serier!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #7 af 2519
Besvaret af 2519 på Lambo-Stang

Det eneste italienerne virkeligt kan, nemlig design......... upålideligt teknik i stedet for en motor og dele med et godt renomé! :dry:


Jeg må sige at jeg er enig i det med design. Italienerne KAN lave nogle smukke biler, men jeg er ikke enig det med resten. Du har sikkert ret i det med upålidelig (og snakken er en anden, hvis jeg selv skulle betale), men jeg husker stadig en tur i Maranellos gader i en Ferrari 550 Maranello V12 med manuelt gear. Italiensk V12 ved 7000 o/m lyder smukt, og smukkere end det meste andet i mine ører - den trak også ganske fint :biggrin:

Hvis jeg ikke husker helt galt, så stammer motoren i en Lambo Gallardo fra en Audi.....så måske er det ikke så slemt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #8 af 2731
Besvaret af 2731 på Lambo-Stang

... men jeg husker stadig en tur i Maranellos gader i en Ferrari 550 Maranello V12 med manuelt gear. Italiensk V12 ved 7000 o/m lyder smukt, og smukkere end det meste andet i mine ører - den trak også ganske fint :biggrin:


Ingen tvivl om at de stejlende heste lyder fantastisk og det gør tyren da også, når de altså kan køre. Det er en gammel sygdom, for Ettore Bugatti havde en kunde, der klagede over, at hans Bugatti ofte ikke kunne starte om morgenen. Til det var Ettore helt uden medfølelse og svarede kunden: "Hvis du har råd til en Bugatti, så har du også råd til en opvarmet garage!" - Men hvad gør man, hvis man har en billig FIAT? :unsure:

I slutningen af 80'erne, hvor det gik rigtigt godt for salget af Ferrari i finanssektoren i Thatchers London, fik en motorjournalist lov til at langtidsteste sådan en (nok "bare" en GTO eller sådan noget, en F40 var det i hvert fald ikke). Han skulle bruge den dagligt. Det var han til at starte med meget glad for, men snart ville den ikke starte. Når det regnede, så virkede vinduesviskerne ikke, døre var det vist også galt med. Faktisk nåede han at blive rigtigt ked af den Ferrari! Men NÅR den kørte, så kørte den som en drøm :) Når den SKULLE køre, var den et mareridt :angry:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #9 af 2519
Besvaret af 2519 på Lambo-Stang
Personligt synes ikke helt, at en FIAT kan sammenlignes med en Lamborghini eller en Ferrari. Men når det er sagt, så tror jeg faktisk at der er en del tilfredse FIAT ejere i Danmark. Jeg tror, deres nye biler er lidt mere stabile.

Men de interessante italienere bliver nok aldrig rigtig gode hverdagsbiler. Er det ikke også en uskreven regel, at den eneste superbil der duer hver dag, i alt slags vejr, er en ny Porsche 911 turbo?

:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #10 af 2731
Besvaret af 2731 på Lambo-Stang
Jo, det er vist helt rigtigt. Porche har et rigtigt godt ry på alle måder! De er køremaskiner og kan virkeligt køre, også når det er koldt og fugtigt. Men jeg synes der er lidt mere charme over Mustangerne, selvom de slet ikke er "superbiler" i klassisk forstand. Jeg kunne nemt have købt en fin 1969 Porsche for samme pris som jeg gav for min 1969 Mustang.

FIAT har mange tilhængere. De har lavet mange fint designede biler (og nogle virkelige forbiere :pinch: !). De fleste jeg kender, der har været meget glade for dem er folk helt uden interesse for biler i gængs forstand, der har kørt dem meget forsigtigt, og så kan alting jo holde (næsten også en FIAT). Køreegenskaberne i dem jeg har prøvet, har været overraskende gode i forhold til prisklassen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen