Holy fuck. 1970 MUSTANG FASTBACK BOSS 302 TRANS AM

10 år 2 måneder siden - 10 år 2 måneder siden #1 af 1850
Stødte på denne her på ebay. WOW, den er lækker! :woohoo:

LINK TIL EBAY: goo.gl/ZlrTzO



Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #2 af 2243
Det er jo som at høre min egen... :lol:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #3 af 200
Fed bil - husk blot på at det er ren kopi det hele. Det er ikke en Boss og det er ikke en 69´er - inden man nu byder amok :):)

Men fed, det er den sku´

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 2 måneder siden #4 af 2233
Den ser godt ud :biggrin: (y) (y)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #5 af 2072
Ser rigtig godt ud men lyder da endnu bedre...... :biggrin: :woohoo: :evil:

Sikken lyd (læs spektakel)..... (y)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #6 af 2025
Den er da cool B)

Bare af ren nysgerrighed - ville den nogensinde kunne indregistreres og forsikres som veteran i DK ????

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #7 af 200

Den er da cool B)

Bare af ren nysgerrighed - ville den nogensinde kunne indregistreres og forsikres som veteran i DK ????


Den vil ikke kunne forsikres med en af de klassiske veteranforsikringer - dertil er den for modificeret.

Jeg har jo selv et Trans Am replika køretøj - men forskellen på min og den her i auktionen er at denne 1970´er er fyldt med moderne dele så som Willwood bremser, moderne sæder m.v. der gør den mere til en moderne restomod end en vintage tribute. Det ene er ikke bedre end det andet, men det kan have afgørende betydning for om der skal betales fuld afgift beregnet på baggrund af nyværdi eller om der skal betales fuld afgift på baggrund af nutids markedsværdi.

Der kører masser af biler rundt - med tilsvarende niveau af modificering - som er sluppet igennem ved kun at betale veteranafgift, men der sidder man så i en tikkende "afgiftsbombe" da man risikerer - i værste fald - at skulle betale både ny afgift samt bøde, hvis den pludselig fanger myndighedernes interesse.

Denne kan relativt let justeres tilbage til at være periode korrekt nok til at der kun skal svares fuld afgift af nypris i 1970 - sandsynligvis ca. 45000 kr.

Det er som sådan ikke noget problem at få denne på danske plader men man skal gøre tingene rigtigt - og dermed også lidt dyrere - end blot at snige den ind som veteranbil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #8 af 2519


Jeg har jo selv et Trans Am replika køretøj


Hvordan står det til med den...er den ved at være skruet helt sammen og justeret op? Og giver den ligeså meget igen, som det ser ud til?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #9 af 200


Jeg har jo selv et Trans Am replika køretøj


Hvordan står det til med den...er den ved at være skruet helt sammen og justeret op? Og giver den ligeså meget igen, som det ser ud til?



Tjaee - den er da forhåbentlig på gaden snart ...... B)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #10 af 2519


Tjaee - den er da forhåbentlig på gaden snart ...... B)


Forståeligt nok, ting tager tid, og du har jo forholdsvis velvoksen bestand, som skal have del i din opmærksomhed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #11 af 200


Tjaee - den er da forhåbentlig på gaden snart ...... B)


Forståeligt nok, ting tager tid, og du har jo forholdsvis velvoksen bestand, som skal have del i din opmærksomhed.


Det har været en lang proces. Men sådan går det jo desværre ofte når noget ikke bare er samlesæt, men et mix af gamle stumper der alle kan have deres små fejl ....

Men der skulle være lys for enden af tunnelen (y)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen