Pava eller Dinitrol til 66 Cab ?

9 år 6 måneder siden #1 af trads
Pava eller Dinitrol til 66 Cab ? er oprettet af trads
Hejsa

Jeg har lige købt en 66èr cab der virkelig trænger til en gang beskyttelse !

Ved i hvad der evt er billigst og bedst til den ??
Ca pris ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #2 af 820
Besvaret af 820 på Pava eller Dinitrol til 66 Cab ?
Det er et spørgsmål om religion!

Jeg bruger aldrig Pava, det sviner som bare fanden, jeg er mere til Dinitrol.

Brug det tynde lysebrune, både til hulrum og bund.- så kan du også se hvad der sker indenunder.

Det er trods alt ikke en vinterbil, så der er jo ingen grund til at pladre hele bunden ind i tyk tjære. B)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #3 af 2731
Besvaret af 2731 på Pava eller Dinitrol til 66 Cab ?
Jeg har lige får en 2001 Convertible PAVA behandlet. Slet ikke samme model som din, men samme størrelse og dermed nok samme pris. Jeg gav lidt under 4.000 kr. for en fuld behandling og da hun (ejeren af PAVA centret) var meget glad for Mustanger, fik den virkeligt så hatten passede! Selv plastikdelene fik en omgang, så de heller ikke kommer til at ruste! :woohoo: (y)

Om du vælger PAVA eller andet, er vist ikke så afgørende og slet ikke, når du ikke skal køre om vinteren, men nu har du da en ide om prisniveauet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #4 af trads
Besvaret af trads på Pava eller Dinitrol til 66 Cab ?
Mange tak for input (y)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #5 af 2151
Besvaret af 2151 på Pava eller Dinitrol til 66 Cab ?
Hej
Nej, du tager og sliber rust og maling så meget væk som muligt, giver den en god grunder også en 2 komponent maling, textyl i vanger og hulrum. Så bliver du ikke klisteret ind i textyl hvis der er noget der skal skiftes.
Det er 3 år siden jeg selv gjorde det ved min, ingen problemer med at det er skallet af skærmkasser eller andre steder, stadig i rigtig god stand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 6 måneder siden - 9 år 6 måneder siden #6 af 921

Hej
Nej, du tager og sliber rust og maling så meget væk som muligt, giver den en god grunder også en 2 komponent maling, textyl i vanger og hulrum. Så bliver du ikke klisteret ind i textyl hvis der er noget der skal skiftes.
Det er 3 år siden jeg selv gjorde det ved min, ingen problemer med at det er skallet af skærmkasser eller andre steder, stadig i rigtig god stand.


Fuldstændig enig. Har selv gjort det samme. (y)
Synd og skam at klistre bunden til :huh:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #7 af 2322
Besvaret af 2322 på Pava eller Dinitrol til 66 Cab ?
vores 73 march 1 er gjodt fulstændig ren for skidt og pladder agvasket med rensemiddel og slebet fået grundfarve og malet sort og køre ikke om vinteren og står inde lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 6 måneder siden #8 af 921
Den holder da sig meget pæn :) (y)
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #9 af trads
Besvaret af trads på Pava eller Dinitrol til 66 Cab ?
Ser ud til at jeg skal finde maler penslen frem B)

Mere bøvlet end bare at få den sprøjtet - - men 100 gange flottere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen