hedders
- (523)
- Emne forfatter
- Gæst
- (1401)
- Gæst
:D
Umiddelbart ja, men der er nogle "småting" du skal være opmærksom på...
www.allfordmustangs.com/forums/classic-t...51w-heads-302-a.html
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (322)
- Gæst
Til spørgsmålet, så kan 351 hedders sagtens boltes på en 302 og omvendt, men spørgsmålet er mere om de specifikke hedders osse passer motoren OG bilen - 351 hedders er ofte lidt længere i primærrørene pga den høje blok, hvilket betyder at collectoren sidder lidt længere ned mod vejen når de bliver monteret på en 302 i samme bil.
NB jeg kører selv med 351 hedders på min 289 (fordi jeg ville have de større 5/8" primærrør som oftest kun kan fåes på hedders til 351W) og det giver ingen problemer, men min Mustang er nok osse i det høje lag foran
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (1401)
- Gæst
"HEDDERS" er det kartoffel-udgaven af "Headers"?
Eller? Fill me in please..
PS.. Jeg spiller det skam ikke.. Jeg er det
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (523)
- Emne forfatter
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (322)
- Gæst
Og Sakhi, ikke engang Google kan umiddelbart bidrage med en forklaring på hvorfor begge betegnelser bliver brugt i flæng - osse af producenterne!, Hedman kalder deres Hedders og Hooker kalder deres Headers?!
NB Brian, det bliver ikke mere mørkt de næste 3 måneder på den jyske halvkugle, vi nøjes med 1 måned inden det vender ej jeg orker ikke at trykke så mange gange
Venligst Log på for at deltage i samtalen
There is no substitute for rearwheel drive...Period.."
Venligst Log på for at deltage i samtalen
44 år med samme 69' Mustang
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (322)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Men men men min teori om begrebet det mørke jylland, er ikke som så ment i relation til vejret, men den mangde lys der er nødvendig, for at kvinderne ser smukkere ud en køerne
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (322)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Mvh. Brian Stoltze
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (322)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (2322)
- Gæst
Ps.
Jeg behøver ikke tænde for solen for at se den jyske hest, desværre er det ikke en mustang men den er stor og prægtig.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
There is no substitute for rearwheel drive...Period.."
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (762)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (2243)
- Gæst
<object style="height: 390px; width: 640px"><param name="movie" value="www.youtube.com/v/HNMq8XS4LhE?version=3&...re=player_detailpage">
Venligst Log på for at deltage i samtalen
www.dragzine.com/history/a-look-into-the...y-of-hedman-hedders/
Birth of an Empire
In 1954 Bob Hedman purchased the other half of Equaflow exhaust from Sandy Belond, and Hedman changed the name to Hedman Muffler and Manufacturing. With a startup crew of somewhere between eight and ten men, most of whom were skilled welders, Hedman’s shop was bustling and soon running two shifts.
Demand for headers was skyrocketing. Hedman had cleverly, and intentionally misspelled “hedders” to associate the product with himself.
Venligst Log på for at deltage i samtalen