Farve indvendig
Hellere fortryde det man gjorde, end det man ikke fik gjort!
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (903)
- Gæst
Niels
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Hellere fortryde det man gjorde, end det man ikke fik gjort!
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Rule nr,1. There are no rules.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Hellere fortryde det man gjorde, end det man ikke fik gjort!
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Rule nr,1. There are no rules.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (2047)
- Gæst
Bagagerummet er i øvrigt kun lakeret på de flader man typisk ser udefra. Lægger man sig i bagagerummet er alle flader der vender nedad også oxide red.
Instrumentbordets bagside over undersiden af cowlen varf i øvrigt meget sparsom pustet over med oxide red fra fabrikken. Nu er der lidt mere smurt på
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (102)
- Gæst
Så har man en bil der helt malet indvendigt er den sikkert malet af et af de dygtigere skift, tidligt på arbejdsdagen.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
44 år med samme 69' Mustang
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (2047)
- Gæst
Det har være vildt dygtige med at bore alle gamle punktsvejsninger ud, sætte nye dele i, genetablere samtlige punktsvejsninger oveni de gamle og selv der hvor der så var boret....man kan slet ikke se at delene er skiftet ud
Ydermere har de fundet det hel rette tjæreklister til alle samlinger så det ser originalt ud.
Det er også mange år siden de har lavet arbejdet for det har den helt rette, noget indtørrede konsistens.
Det giver også god mening at nogen laver så gennemgribende en renovering af en så sjælden model som min der hverken har GT udstyr eller andet lir bortset fra PS, full length console og woodghrain rat og en 289-2V motor.
Men det er da træls at John"s virkelig fine bil har fået nyt tag da det jo er malet rød/brun, men det er da fint lavet synes jeg
Mvh og god dag / Morten (nu med ny bund i bilen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
44 år med samme 69' Mustang
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Er den ikke født Poppy red ?
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (2047)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Nu vil jeg ikke drage dine konklusioner i tvivl, de virker jo ret overbevisende og blot konstatere, ingen regler uden undtagelser
Hvis du eller andre har billeder af en 100% sikker original bund i oxide primer, vil du/i så ikke smide et billede eller to på siden her .....
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (2047)
- Gæst
Jeg skal efter konens ordre sætte 3 punktsseler i........hrrrrrmmmmpfff. Så jeg vil huske denne tråd og tage billeder af karossen under bagsædet og løfte tæppet så meget som muligt. Jeg håber så det er synligt på billedet. Kunne da måske købe en dåse poppy red og lige tape en firkant af og male lidt til kontrast.
Min bil er lidt skæg. Ikke pga. Alle mulige options, men som en mellemmodel mellem 64 1/2 .og 65 med nogle sjove byggefejl fra fabrikken.
Den har også fået under body coating fra fabrikken.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
44 år med samme 69' Mustang
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (2047)
- Gæst
Jeg legede i aftes tæppeløfter på bilen og har samtidigt set på adskillige mustang 65 bundplader på nettet. Ikke en eneste med oxide red bund.
Jeg må overgive mig og erkende at det nok er over 40 år gammel poppy red der er blevet "oxide red". Det overspray jeg snakkede om kan være tilfældigt eller at lakken andre steder fremtræder mere blank.
Tak for kampen gutter...i vandt
Poppy red er da en sjov farve......nærmest oxide red med klarlak
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Jeg vil stadig opfordre dig til at smide et par billeder, her i tråden, når du får en lejlighed.
Overskriften er kort og præcis. Det giver gode muligheder for alle, når og hvis man ønsker at søge på spørgsmålet
Derfor giver det god mening at få så mange detaljer med som muligt vedr. emnet og hvem ved, måske findes der rent faktisk en eller flere som aldrig fik eksteriørfarven i indvendig bund, det er jo stadig en lavpris Ford, samlet af menneskehænder....
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (2047)
- Gæst
Jeg husker at tilføje billeder Hurtigst muligt.
Læste i øvrigt en række beskrivelser om at primært San José fabrikken holdt sig til oxide red.
Dearborn og Meteuchen brugte sort, men hyppigt også en blanding af alle sjatterne.
Den udvendige bundfarve varierede derfor en del fra de to fabrikker.
mustangforums.com/forum/classic-mustangs...t-have-you-seen.html
forums.vintage-mustang.com/vintage-musta...ish-65-fastback.html
God weekend
Morten
Venligst Log på for at deltage i samtalen