1 af 16

Mere
11 år 3 måneder siden #1 af 499
1 af 16 er oprettet af 499

Venligst Log på for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #2 af 200
Besvaret af 200 på Re: 1 af 16
En total iorden yndlingsbil - set fra min synsvinkel noget nær den hellige gral af racere fra tresserne ....... men da buddet endte på 400.000,- dollars (og dertil skal sandsynligvis tillægges salær til auktionshuset i omegnen af 10 % ) så skal man være mere end almindelig økonomisk velpolstret for at tage den med på racerbanen igen :P

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
11 år 3 måneder siden #3 af 499
Besvaret af 499 på Re: 1 af 16
Ja det er skam dyrt at spille smart. (smil)
Der er vel kun de 3 udvilkningsmodeller (også hardtop) som ikke er her mere, som er lavet i en mindre serie.
Også helt klart en af mine drømme biler, jeg gad godt hente morgenbrød om søndagen i sådan en bil. For ud og køre skulle den.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
11 år 3 måneder siden #4 af 195
Besvaret af 195 på Re: 1 af 16
Hvorfor er det at de gamle Shelby SCCA racere er Hardtop?
Hardtoppen kunne jo ikke fåes som Shelby på gadeplan???

Og Ja mega fed old school racer!!!!

Venligst Log på for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #5 af 200
Besvaret af 200 på Re: 1 af 16
Jeg kan ikke alle detaljer, men mener det fra starten har noget at gøre med at Shelby GT350 konkurrerer i en anden klasse end en HT mustang.

Min bil har kørt i en klasse der hedder A-sedan hvor de 2 sædede sportsvogne som Corvette, Elan og også GT350 kørte i en anden klasse.

Christian Nordal kan sikkert byde ind med meget mere viden da han jo er tusindmetermester på dette område .... :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
11 år 3 måneder siden #6 af 302
Besvaret af 302 på Re: 1 af 16
Der findes vel ikke nogle HT"s, der kører som GT"er....... i GT klassen :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
11 år 3 måneder siden #7 af 499
Besvaret af 499 på Re: 1 af 16
Lidt video af dyret og historien.

Venligst Log på for at deltage i samtalen