351w longblock marine
- (2500)
- Emne forfatter
- Gæst
11 år 2 uger siden #1
af 2500
351w longblock marine er oprettet af 2500
Hej er lige faldet over denne motor synes det er billig.
Der skulle vel ikke være noget i vejen for at proppe den i en bil?
Den skulle efter sigene have 280 hk med et(formoder jeg) standard opsæt
www.rapidomarine.com/default.aspx?p=/eng...gine351w-80to02.aspx
Der skulle vel ikke være noget i vejen for at proppe den i en bil?
Den skulle efter sigene have 280 hk med et(formoder jeg) standard opsæt
www.rapidomarine.com/default.aspx?p=/eng...gine351w-80to02.aspx
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (832)
- Gæst
11 år 2 uger siden #2
af 832
Besvaret af 832 på Re: 351w longblock marine
Ikke spor. Marinemotorer har generelt lidt lavere kompression end bilversionerne, men bedre komponenter da de tilbringer mere tid ved høje belastninger (cruise i en båd er måske 80% af max mens det måske blot er 20% i en bil).
Venligst Log på for at deltage i samtalen
11 år 2 uger siden #3
af 2273
Besvaret af 2273 på Re: 351w longblock marine
Der er godt nok nogle gamle billeder....hvis det altså er af den aktuelle motor
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (2500)
- Emne forfatter
- Gæst
11 år 2 uger siden #4
af 2500
Besvaret af 2500 på Re: 351w longblock marine
Det er en mototr ligesom den på linket, den er med flat top stempler.
hvad er fordelen ved det?
hvad er fordelen ved det?
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (832)
- Gæst
11 år 1 uge siden #5
af 832
Besvaret af 832 på Re: 351w longblock marine
Faconen på brændkammer incl. stempeltop er en videnskab, det tør jeg slet ikke udtale mig om! Den har sikkert bare flat tops fordi det er billigst og den har så lav kompression at der ikke er brug for relief cuts til ventilerne eller humps for at få kompressionen op.
Venligst Log på for at deltage i samtalen