351 Cleveland topstykker
Alternativt hvad koster renoverede Cleveland topstykker og hvem har nogle til salg? - hvad kan standart ventilfjedre køre op til i omdrejninger inden de flyder?
Mvh Bjarne
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (Jan #303)
- Gæst
Feks. her, hvor de også har ventilsæder:
cheprecision.com/html/home.html
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Lars
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (146)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (147)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Hvad med mit spørgsmål om max diameter på bøsninger til ventilstyr - er der nogen der kan svare?
Hvad med mit spørgsmål om max omdr. med standart ventilfjedre ?
Mvh Bjarne
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (102)
- Gæst
Umiddelbart er det nogle lidt andre priser de arbejder med, f.eks 16 nye ventilstyr monteret koster 1560 skr. Komplet til en V8 med nye styr, slibning af sæder og ventiler koster det 3077 skr incl adskillelse/samling og rengøring.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (147)
- Gæst
Til 4600 sek har de balancering af vevparti (dæmper, krumtap og svinghjul, går jeg ud fra.) kolvar og vevstaker må så være stempler og plejlstænger, ikke?
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (119)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (146)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (147)
- Gæst
Har også hørt om en i Gram, er det US-biler, og har nogen erfaring med ham?
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (146)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (337)
- Gæst
Efter at have prøvet at handle med de "store", US-autodele i Odense og lynegård, er jeg gået over til udelukkende at handle med Henrik.
Vi får altid en ordentlig modtagelse og en rigtig fair pris (noget de kunne lære af i Odense)
Desuden er det ekstremt sjældent at vi får noget forkert hjem, og hvis vi gør byttes det uden brok og gebyrer.
Det skal lige siges at jeg jo er "lokal", og derfor har mine ugentlige besøg hos Henrik, når der skal handles eller blot sladres om nye stumper.
Da jeg dog laver næsten alt selv er det begrænset hvor meget jeg kender til kvaliteten af deres arbejde. Jeg vil dog alligevel trygt overlade min bil i deres hænder, hvis jeg selv skulle komme til kort
Og nej, jeg er IKKE betalt for at skrive dette
Vi er bare altid blevet behandlet pænt og ordentligt.
Mvh. #337 Søren
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (147)
- Gæst
Torben har du et nummer til ham i Kvong?
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (146)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Hvad med mit spørgsmål om max omdr. med standart ventilfjedre ?
- jeg kan selvfølgelig også ringe til Westspeed i Kvong
Mvh Bjarne
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Jeg kan desværre ikke uden videre svare på dit spørgsmål, men hvis nogle vil i kontakt med MMR i Malmø vil jeg gerne hjælpe til. Jeg taler og skriver det sprog de bruger "derovre" kva mit job plus jeg har boet der i 4 år .
Så sig til hvis i har brug for tolk .
Mvh/Anders
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (147)
- Gæst
Ang. Maks omdrejninger ved standard fjedre. Så kan jeg godt slå det op, men syntes det virker lidt omsonst da de er 30 år gamle og bare venter på knække ved høje omdrejninger. Et gæt vil blive et sted mellem 5000-6000. Jeg syntes at som lægmand (som vi fleste jo er ) altid bør købe knast kits, da man så er sikker på at man følger producentens anbefalinger.
Har forøvrigt lige talt med Westspeed, som havde nogle yderst rimelige priser. bla. 85,- per. ventilstyr. Hvilket, inkl. moms giver 1700,- for dem alle. Lidt en anden pris end de 5700,- jeg måtte slippe hos Horsens Cylinder Service. Kan stadig irritere mig, grrr. :@
De havde også komplet balacering af krumtap inkl. stempler osv. til 3125,- hvilket endda er billigere end selv svenskerne.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (102)
- Gæst
Westspeed laver noget udemærket arbejde, men at han også skulle være blevet så konkurrencdygtig på priserne,var gået hen over mit hoved.
Hm...hvorfor er det så lige at mange af dem jeg kender til, sender deres stumper over til MMR?
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (147)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (146)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (102)
- Gæst
Jeg skal vist have spurgt lidt til det, for jeg har egenligt altid troet det var fordi han var for dyr eller have for lang ventetid, at mange af dem får maskinarbejdet lavet i Sverige. Det kan være at MMR måske er bedre/mere erfarne når vi snakker V8 racemotorer.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (146)
- Gæst
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (322)
- Gæst
Altsammen ret uprofessionelt, så fremover går turen helt sikkert over sundet
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- (nikolajj)
- Gæst
Jeg har netop skilt mine topstykker ad, og på en af ventilerne, var støbegodset til olie-tyven flækket, så jeg håber på at det er en hel del som kan bankesnud fra bagsiden og skiftes, eller skal der et nyt topstykke til?
Mvh
Nikoalj
Venligst Log på for at deltage i samtalen