Rustbeskyttelse

Mere
5 måneder 3 uger siden #1 af 3341
Rustbeskyttelse er oprettet af 3341
Hej
Inden jeg fedter min 1966 Cap ind i rustbeskyttelse vil jeg jeg lige høre folket om den normale praksis, i forhold til om man helst foretrækker at kunne se den bare mave. Det må da være et plus, at minimum beskytte hulrum?
Bh.
Benny

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 måneder 3 uger siden #2 af shed
Besvaret af shed på Rustbeskyttelse
Hej

jeg lytter lige med. min er der ingen rust i, men har også overvejet at give den noget i hulrum og skærmkanter. man kan jo få noget på spraydåse som man kan prøve med, men 
det bliver vel ikke lige så godt som hvis en prof. gør det.

mvh
Søren

SH

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 måneder 4 uger siden #3 af 921
Besvaret af 921 på Rustbeskyttelse
Jeg foretrækker at have bunden ubehandlet. De to registrerede jeg har aldrig fået noget i bunden og det er jeg glad for. Min 1968 er der aldrig gjort noget ved bunden den står stadig med original grunder, og den har trods alt kørt over 200.000 km Billede af bunden på min '69 
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 måneder 3 uger siden #4 af 2739
Besvaret af 2739 på Rustbeskyttelse
Hej

Jeg har selv undervogsbehandlet min '68 coupe. 

Et billed af en ren bund viser efter min mening ikke ret meget, da rust altid vil starte ved plade samlinger, altså ved flere plade lag.

Så om ikke andet så få vognen hulrumsbeskyttet, så der "kravler" beskyttelse ind ved samlingerne.

Jeg ved godt, at man kan skjule meget under et lag undervognsbehandling, men som jeg altid har sagt, er jeg villig til at skille Musse ad indvendig, tager ikke mange minutter, hvis en evt. køber er mistroisk, hellere det end ikke at have undervognsbehandling.

Mvh.
Klukke

Klukke

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen