- Indlæg: 14
Rustbeskyttelse
3 år 4 måneder siden #1
af 3341
Rustbeskyttelse blev oprettet af 3341
Hej
Inden jeg fedter min 1966 Cap ind i rustbeskyttelse vil jeg jeg lige høre folket om den normale praksis, i forhold til om man helst foretrækker at kunne se den bare mave. Det må da være et plus, at minimum beskytte hulrum?
Bh.
Benny
Inden jeg fedter min 1966 Cap ind i rustbeskyttelse vil jeg jeg lige høre folket om den normale praksis, i forhold til om man helst foretrækker at kunne se den bare mave. Det må da være et plus, at minimum beskytte hulrum?
Bh.
Benny
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
3 år 4 måneder siden #2
af 3247
SH
Besvaret af 3247 på emne Rustbeskyttelse
Hej
jeg lytter lige med. min er der ingen rust i, men har også overvejet at give den noget i hulrum og skærmkanter. man kan jo få noget på spraydåse som man kan prøve med, men
det bliver vel ikke lige så godt som hvis en prof. gør det.
mvh
Søren
jeg lytter lige med. min er der ingen rust i, men har også overvejet at give den noget i hulrum og skærmkanter. man kan jo få noget på spraydåse som man kan prøve med, men
det bliver vel ikke lige så godt som hvis en prof. gør det.
mvh
Søren
SH
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
3 år 3 måneder siden #3
af 921
Besvaret af 921 på emne Rustbeskyttelse
Jeg foretrækker at have bunden ubehandlet. De to registrerede jeg har aldrig fået noget i bunden og det er jeg glad for. Min 1968 er der aldrig gjort noget ved bunden den står stadig med original grunder, og den har trods alt kørt over 200.000 km
Billede af bunden på min '69
Bilag PICT1248.JPG ikke fundet
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
3 år 3 måneder siden #4
af
Besvaret af på emne Rustbeskyttelse
Hej
Jeg har selv undervogsbehandlet min '68 coupe.
Et billed af en ren bund viser efter min mening ikke ret meget, da rust altid vil starte ved plade samlinger, altså ved flere plade lag.
Så om ikke andet så få vognen hulrumsbeskyttet, så der "kravler" beskyttelse ind ved samlingerne.
Jeg ved godt, at man kan skjule meget under et lag undervognsbehandling, men som jeg altid har sagt, er jeg villig til at skille Musse ad indvendig, tager ikke mange minutter, hvis en evt. køber er mistroisk, hellere det end ikke at have undervognsbehandling.
Mvh.
Klukke
Jeg har selv undervogsbehandlet min '68 coupe.
Et billed af en ren bund viser efter min mening ikke ret meget, da rust altid vil starte ved plade samlinger, altså ved flere plade lag.
Så om ikke andet så få vognen hulrumsbeskyttet, så der "kravler" beskyttelse ind ved samlingerne.
Jeg ved godt, at man kan skjule meget under et lag undervognsbehandling, men som jeg altid har sagt, er jeg villig til at skille Musse ad indvendig, tager ikke mange minutter, hvis en evt. køber er mistroisk, hellere det end ikke at have undervognsbehandling.
Mvh.
Klukke
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen