- Indlæg: 25
507 er tilbage i folden :D
Efter at have været væk et stykke tid fra klubben har jeg endelig valgt at melde mig ind igen for at være med i fællesskabet om disse skønne biler og i håb om gode tider og stunder med jer. Nogle kan sikkert huske mig som værende det yngste medlem i klubben da jeg blev oprettet, men han er gået hen og blevet voksen nu og interessen for Mustangen er kun vokset med!
Jeg er stadig igang med mit elskede 73'er Fastback projekt, men nu er det blevet seriøst og nu SKAL den være færdig til næste sommer så jeg kan komme ud på vejene og nyde den! Projektet har taget en del overhånd og bliver opbygget i klassen/stilen som bliver kaldt Pro Touring. Alt gammel teknik og mekanik bliver opgraderet til moderne teknik og mekanik så bilen kører som ny bare forklædt i en gammel skal
Jeg håber I vil tage godt imod mig, jeg ser i hvert fald frem til og deltage her på siden igen og ude i dagens Danmark til de forskellige arrangementer
Mvh Daniel H. Sadolin
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvor er det fedt at se, at der stadig er så godt gang i jer unge "bilbygger-knejte", som Du, Jannick, Frederik, Mike, m.fl
Det er med til at give os "ældre" et ekstra spark (i hvert fald undertegnede ) og viser, at Mustangen i modsætning til visse andre mærker/modeller, hvor det kun er "gamle mænd i gamle biler", ikke er en truet race på vej til at uddø.
Og rigtig godt at høre, at der stadig er liv i 73 projektet. (y)
Bevar roen - støt melis
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja der er stadig gang i det, men det har været en stille periode de sidste år, men sådan er det jo når man vælger at have en kæreste og børn i sit liv også, det tager tid fra hobbyen! Dog er det heldigvis sådan en slags kæreste der nærmest skubber en ud af døren fordi man skal lave noget på Mustangen, så nu er jeg godt igang igen
Min nybygget motor lander om et par uger fra Finland og resten af stumperne ligger stort set på lager så bilen i hvert fald snart kan komme på hjulene og stå og drivlinen kan blive monteret. Nåååe ja fælgene skal jo også lige måles op og bestilles, ja der er travlt med alle ting og en ombygning som denne kræver også bare meget tid med og undersøge diverse ting om hvad der passer sammen med hvad! Det er spændende og medrivende men håber stærkt på at være med i sæsonen 2018
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
507 skrev: Hej alle sammen :biggrin:
Projektet har taget en del overhånd og bliver opbygget i klassen/stilen som bliver kaldt Pro Touring. Alt gammel teknik og mekanik bliver opgraderet til moderne teknik og mekanik så bilen kører som ny bare forklædt i en gammel skal
Mvh Daniel H. Sadolin
Dejligt, der ikke kun er tosser som mig selv, der ka' li' Pro Touring - stilen! (Ja, Hans, som jeg købte bilen af, kunne jo også!) Velkommen tilbage (y) :woohoo:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja den kan jeg godt huske den bil, er han nogensinde kommet af med den anden han byggede?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
There is no substitute for rear wheel drive..Period
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Smedet Eagle krumtap og H plejlstænger, SRP smedet stempler, Milodon bundkar, Comp Cams Extreme energy mechanical roller cam, Comp Cams ultra gold vippearme, Super Victor indsug, 850 Holley mechanical karburator, AFR 205 topstykker og en masse andre dejlige sager Han har lavet en masse sjove ting og sager ved den som han har lært gennem tiden og blandt andet forbedret oliesystem osv også. Den er bygget i Finland hos en mand jeg er blevet rigtig gode venner med under forløbet. Han bygger for folk der kører dragrace osv så tror den kan det den skal.
Kommer til og ligge omkring 600hk og 750nm. Planen er der skal C1 serpentine remskive setup på den og nok Holley Sniper indsprøjtning
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
There is no substitute for rear wheel drive..Period
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
I videoen her kan du se ham køre i hans Fairmont med en 408w i hvor han har bygget min motor magen til hans egen stort set
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
507 skrev: Jaaa lige præcis det er nemlig rigtig lækkert Og ja det vil jeg også mene det er en form for garanti samtidig med det er nogle rigtig gode kvalitets dele der er brugt Der kommer også en Tremec T56 6 trins gearkasse i fra en Viper til og overføre kraften
I videoen her kan du se ham køre i hans Fairmont med en 408w i hvor han har bygget min motor magen til hans egen stort set
..Og så lige i en (skide) Fairmont..hehe..På dit første billede med bagenden er baglygtepanelet anderledes end standard..hvad er det for lygter der skal i der..:huh:..
There is no substitute for rear wheel drive..Period
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Baglygterne bliver lavet større, istedet for og sætte baglygten ind i hullet er hele hullet blevet udnyttet til baglygte istedet Jeg får lavet et sæt nye lygter i England som vil fungere som en 2014 eller 15 model Mustang, bliver vildt Rammen til bagruden bliver også hævet op så bagruden kommer til og ligge i flugt med karosseriet
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
There is no substitute for rear wheel drive..Period
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen