Skip to main content

Ombygninger ifølge det nye lovforslag

  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden - 8 år 1 måned siden #1 af
Der blev på generalforsamlingen igår den 9/4 2016 under evt. Spurgt om der var nogen der havede kendskab til denne regler, der skulle træde i kraft, nu I år, lovforslaget er vedhæftet å der er lidt læsning til en våd aften ( her menes våd,,, så regnvejr)
God læsning ;)
Hilsen Simon
Bilag:
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved .

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #2 af
(y)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #3 af
Interessant. Hvem udarbejder det? Der er nogle underlige ting her og der men generelt er det en kæmpe forbedring!
Kommentarer:
  • Undrer mig over banetest for bremser, rullefelt ville være ligeså fint.
  • Min. bremseskive diameter er akademisk, hold det til bremsetesten eller tag alle faktorer med. Skivens materiale, ventilering, type bremseklodser osv. At større skiverbare er bedre er en misforståelse.
  • Regler for dækbredde er ikke smarte, hvis for og bag originalt var ens, er det ikke tilladt med brede bagdæk. Det kræver syn som konstruktiv ændring. Lidt overkill... Ligeledes er sporvidde øgning over 20mm slet ikke tilladt.
  • Afstivning af unibody bliver svært fremover, skal efterberegnes af prøvemyndighed. Mon det går igennem hvis de er boltet på og ikke svejst?
  • Spændende at se hvordan forsikringsselskaberne vil indrette sig mht konstruktive ændringer og teknisk identitet!



Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 5 måneder siden #4 af 162
... tydeligvis skivebordsarbejde.

44 år med samme 69' Mustang

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum